Jeannette

Snelle levering. De cocktails per post zijn een ontzettend leuk ( cadeau) idee. De ontvangers vonden het erg leuk om te krijgen.

Miriam

Prima service. Over het product kan ik weinig zeggen, want het was een cadeautje voor iemand anders. Zij werden er iig lij van!

Remco Roepen

Een volledige verzorgde cocktailworkshop met enthousiaste cocktailshakers die alles goed uitleggen met een gezonde dosis humor. Zeker aan te raden!

Incentro

Pakketje en het aanbod is ontzettend leuk, gevarieerd en uniek! Zeker in deze tijd een uitkomst om iets anders dan bier of wijn te schenken (letterlijk en figuurlijk). Hierdoor konden we ter... Pakketje en het aanbod is ontzettend leuk, gevarieerd en uniek! Zeker in deze tijd een uitkomst om iets anders dan bier of wijn te schenken (letterlijk en figuurlijk). Hierdoor konden we ter afscheid iemand iets schenken dat persoonlijk de persoonlijke voorkeur had en was ons afscheid cadeautje compleet. Ondanks de drukte bij post.nl toch snel geleverd. Wel aan te raden hier rekening mee te houden zoals ze ook aangeven op de website.

Bezemer Recruitment

Super service

Cocktails per post

4 verschillende cocktails per post besteld. Het is een grote aanfluiting en smaakt nep. Ze geven aan dat je er een cocktailshaker bij nodig zou moeten hebben dit is ook niet het geval. Kortom, elke... 4 verschillende cocktails per post besteld. Het is een grote aanfluiting en smaakt nep. Ze geven aan dat je er een cocktailshaker bij nodig zou moeten hebben dit is ook niet het geval. Kortom, elke euro die je hieraan uitgeeft is te veel!

Robin

De cocktailbar met cocktailshaker was net dat extraatje om er een topfeest van te maken. We hebben genoten van de cocktails. Super bedankt voor je leuke en professionele aanpak Sam ????

Vivian

Heerlijke cocktails, leuk barpersoneel en goede service!

Sarah

Mijn pakketje was kwijtgeraakt met de post. Bar Company heeft dit vervolgens opnieuw verzonden met een extraatje ter verontschuldiging. Ze reageren heel snel en correct op je vragen, zeer fijne... Mijn pakketje was kwijtgeraakt met de post. Bar Company heeft dit vervolgens opnieuw verzonden met een extraatje ter verontschuldiging. Ze reageren heel snel en correct op je vragen, zeer fijne ervaring.