Verkoop ging goed. Winst marge is weinig maar veel mensen gaven extra geld.

Small

Was een leuke actie. Er is goed verkocht door de jeugd

Karin Hak

Prima! Goede service, goed geregeld.

Nijverdals MannenKoor

Zoals gewoonlijk goed

Medium en Amarillis

Duidelijke bestelformulieren

Prima voorbereid! Duidelijke instructiemap inclusief goede tips.

Large bloembollenactie VJ

Scouting Scherpenzeel e.o.

De actie hebben we nu voor de 5e keer meegedaan en we blijven het een goede actie vinden. De ondersteuning vanuit Baltussen maar ook de manier van aanleveren ed is perfect.

Large Bloembollenactie

De plastic tasjes zijn dit jaar beter en steviger dan de afgelopen keren. Maar ze zouden nog iets groter mogen omdat wij de ervaring hebben dat de kaarten die aan de bollen zitten soms te groot zijn... De plastic tasjes zijn dit jaar beter en steviger dan de afgelopen keren. Maar ze zouden nog iets groter mogen omdat wij de ervaring hebben dat de kaarten die aan de bollen zitten soms te groot zijn en dan nog door het tasje heengaan.

De sticker voor de eerste doos, die geopend moest worden, zat in de doos en niet op de doos geplakt. Gelukkig zijn wij ervaringsdeskundigen dus ging dat goed. :-)

Trudy Zijlstra

Prima! Goed geregeld.
Jammer dat de kinderen met veel geld over straat moeten.

Small bloembollenactie

Dat het via een machtiging gaat

Pascale

Leuk promotiemateriaal, handige lijsten, bestellen via de site ging makkelijk. Levering ging minder soepel, 1 dag te laat, maar dat kwam door het transportbedrijf. Bij controleren van de bestelling... Leuk promotiemateriaal, handige lijsten, bestellen via de site ging makkelijk. Levering ging minder soepel, 1 dag te laat, maar dat kwam door het transportbedrijf. Bij controleren van de bestelling na levering bleek deze niet juist. Van het een te weinig, van het ander te veel. Na contact te hebben gehad de teveel ontvangen bollen retour gestuurd diezelfde dag. Na een week nog geen nieuwe bollen ontvangen en gemaild hierover. Wel direct een eerlijke reactie dat ze het vergeten was en heeft alsnog de bollen opgestuurd. De verzendkosten van de retouren heb ik teruggekregen.

Small Bloembollen actie

Beter contact onderhouden met het transportbedrijf. De betreffende chauffeur zal sneller contact moeten zoeken met de planner als de route niet haalbaar is.
Bij onvoldoende bollen op...
Bij onvoldoende bollen op voorraad graag de klant informeren. Bij thuiskomst en openen van een tasje blijkt dat er een bepaalde soort niet voldoende voorradig was en in de plaats andere bollen zijn toegevoegd.

Goed, snelle antwoorden op vragen en goede hulp bij problemen

large bloembollenactie

nee

Stichting Vrienden van Mikondo

Vakkundig geholpen en alle medewerking gekregen

large Bloembollen actie

De bestelformulieren waren minder leesbaar, zeker als ze gekopieerd moesten worden.