Henk Hendriks namens B.s. A Gene Wienberg Mechelen

Ik ben heel tevreden over de actie waar wij bij Baltus aan meedoen.

bloembollenactie large

Musicalgroep Colours Apeldoorn

Wij doen al een aantal jaren met onze musicalgroep Colours mee aan de Pepernotenactie. Een erg leuke actie en onze achterban vraagt halverwege november al vaak waar de pepernoten blijven!

De Pepernotenactie

Dynamo volleybal

Een leuke en orginele manier om geld bij elkaar te halen
zonder dat we er risico aan hadden

large actie

Regenboogschool

Prettige samenwerking. Mooi resultaat!

Nieuw schoolplein

PPSV de Spreng

Met de manege hebben wij een pakketactie georganiseerd. Ik heb hier een eigen draai aangegeven en er een online actie van gemaakt. (Inmiddels heeft Baltus Fundraising ook een online actie) Het was... Met de manege hebben wij een pakketactie georganiseerd. Ik heb hier een eigen draai aangegeven en er een online actie van gemaakt. (Inmiddels heeft Baltus Fundraising ook een online actie) Het was een geslaagde actie met een mooi resultaat. Belangrijk is wel om als organisatie je enthousiasme over te brengen op de leden/verkopers om ze zo te motiveren. Wij hebben ook een gratis privé les weggegeven aan degene die het meest verkocht heeft.

Voor het opknappen van de longeerbak.

Stichting A.R.V.V.

Wij hebben met Stichting A.R.V.V. 2 actie's gedaan met Baltus Fundraising. De small actie en een chocolade actie.
Deze acties hebben we gehouden om extra geld te genereren voor ons 40-jarig...
Deze acties hebben we gehouden om extra geld te genereren voor ons 40-jarig jubileum.