Furkan

Waarschuwing! Bestelling niet ontvangen, geen oplossing!

Beschrijf hier jouw ervaring

Bestelling geplaatst op 22 maart 2024.
Bestelling nooit ontvangen en blijkt dus volgens de tracking retour te gaan waar ik helaas niks aan kon doen.

Na contact opnemen met de...
Bestelling geplaatst op 22 maart 2024.

Na contact opnemen met de klantenservice geven ze aan dat ze het niet retour kunnen verwerken omdat ze hem nooit retour hebben ontvangen en geven aan dat ik geduldig moet zijn. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling niet ontvangen en heb ik een openstaande factuur bij Klarna waardoor ik nu als klant de verantwoordelijkheid heb gekregen voor de levering van mijn bestelling.

Tevens misbruiken ze ook het keurmerk logo van de webshop. Ze hebben geen keurmerk!
Wees gewaarschuwd mensen!! Want bij één klein of grote probleem zal je aan je lot overgelaten worden!

Laas Kingma

Mooi site waar je makkelijk alle grondstoffen kan vinden, bestellen en kan toevoegen in je winkelmandje. Snel geleverd.

Beschrijf hier jouw ervaring

De verzenddozen zijn niet sterk genoeg, waardoor ik al meerder keren dozen compleet kapot zijn bij aflevering, De grondstoffen kreeg allemaal los de vervoerder

Leo Arets

Over het algemeen goed

wel veel verzendkosten.
Ik hoop dat ik nu een reactie krijg

Roel K

Niet zoals verwacht

Beschrijf hier jouw ervaring

Voor een bepaaalde tijd besteld andere dag in huis . Nou niet dus !

Maarten

Beschrijf hier jouw ervaring

levering iets trager dan beloofd maar nog altijd voldoende snel

Yevheniia Sinitsyna

Mooie producten

Beschrijf hier jouw ervaring

Ik ben heel blij met jullie

Daniella Liet

Snelle geleverd en bakblik goed zoals omschreven.

Beschrijf hier jouw ervaring

Ik ben heel tevreden met dit bakblik .

Maarten Dedroog

Alles top , snel geleverd , veel keuze

Beschrijf hier jouw ervaring

Heel wat mooie en lekkere dingen besteld voor een wedding cake , gaat zeker shinen op het trouwfeest , zeer tevreden van de geleverde zowel eetbare als niet eetbare taartdecoratie

Karin Oldemenger

Prima producten en snelle service

Prima producten

Klaartje Van duijn