Mi Meijer

Blij met bestelling

Beschrijf hier jouw ervaring

De bestelde producten zijn, zoals elke keer, helemaal goed. De doos waar het in geleverd werd was zo groot dat de bestelling er 6x ingepast had, belachelijk.

Reny Fricke

Snel en correct bezorgd

Naomi Vermeulen - van der Meiden

Super site

Beschrijf hier jouw ervaring

Je kan er zoveel bestellen. En heel snel in huis. Al vest wat bestellingen gedaan en nog nooit teleur gesteld

Cees Klootwijk

Nieuwe en goede ervaring, aanbevolen door Cees Holtkamp

Beschrijf hier jouw ervaring

Ik ben goed tevreden, en snelle levering

Arianne Blonk

Tevreden

Snel in huis

Tinus Tersluysen

Prima geregeld alles netjes aangekomen, geen klachten dus

Beschrijf hier jouw ervaring

Al vele jaren een betrouwbaar bedrijf, gewoon top netjes is alles geregeld.

Ellen Gouverneur

Top producten

Beschrijf hier jouw ervaring

Top producten en supersnelle verzending.
Altijd netjes verpakt. Ik ben blij met baktotaal.

Micha Nefs

Vooral goed

Beschrijf hier jouw ervaring

De producten zijn goed, de snelheid van versturen is erg goed. Helaas met Postnl, wat op z'n minst hier in Breda standaard een drama is. Postnl brak dit keer (weer eens) mijn pakket. Ook bij de... De producten zijn goed, de snelheid van versturen is erg goed. Helaas met Postnl, wat op z'n minst hier in Breda standaard een drama is. Postnl brak dit keer (weer eens) mijn pakket. Ook bij de tweede verzending kwam het pak flink gehavend aan; de inhoud was gelukkig wel onbeschadigd. Communicatief mag het van mij wel wat beter. Er werd geen initiatief genomen om zelf contact op te nemen en op mijn poging (email) werd pas dagen later gereageerd en werd mij gezegd dat dat in het vervolg telefonisch moet (waarom dan überhaupt een emailadres?)
Toch ben ik over het algemeen zeer tevreden.

Ad Van Doorn

Top

Beschrijf hier jouw ervaring

Snel geleverd en precies wat ik nodig had.