Marjan

Snel geleverd

Salesman

Super product geleverd. Sukade mooie kleine blokjes

Harry Molkenboer

Hele snelle en correcte levering. vrijdagavond besteld en zaterdagmorgen geleverd! Heel fijn zo.

nelly vandekerchove

Zeer goede producten en snelle levering

zeer tevreden

T. Koebrugge

Prima voor elkaar!

Beschrijf hier jouw ervaring

Fijne produkten en snelle levering.

Henny Moesman

Ben dik tevreden ,keurig ingepakt en snelle levering

Fijne producten

Christine Stroobandt

Helemaal tevreden !

Positief !

A.C. Witter

Mijn "Go To" site

Beschrijf hier jouw ervaring

Ik bak en ik bak graag maar heb er helaas niet vaak tijd voor. Maar als ik dan tijd heb of een bijzondere gelegenheid start ik vaak op deze site. Hier doe ik vaak ideeën op voor ik zelfs maar bekijk... Ik bak en ik bak graag maar heb er helaas niet vaak tijd voor. Maar als ik dan tijd heb of een bijzondere gelegenheid start ik vaak op deze site. Hier doe ik vaak ideeën op voor ik zelfs maar bekijk elke ingrediënten ik nodig heb. Na het vullen van de boodschappenlijst met de benodigde ingrediënten altijd nog even neuzen naar een volgende hebbedingetje voor mijn arsenaal aan gereedschappen.
Ik heb geen mening over hoe die bedrijf omgaat met bestellingen wanneer het mis gaat. Het is namelijk nog nooit mis gegaan. Altijd snel en altijd correct. Misschien zegt dat ook iets.

Ype Vd wal

Ruim aanbod. Zowel voor de beginnende bakker als de professionele. Snel geleverd.

Beschrijf hier jouw ervaring

Dan is dit vreemd want ik heb t net hierboven beschreven

Marijke Brecx

Keurig en op tijd geleverd

Zeer tevreden