Ervaring beperkt, maar goede info.

Geen opvallend sterke punten.

Jammer dat bezorg tijd paar maal verschoof, uiteindelijk om 21.09 uur. Lastig met mijn eigen dagprogramma en afspraken.

Bestelling prima op tijd ontvangen.

Prima bedrijf!

Snelle en correcte verwerking. Goede communicatie. Ik ben zeer tevreden!

Ben tevreden over de grote keuze. Heb daarom 2x een badmat besteld. Communicatie mbt de bestelling haperde soms, maar werd nadat ik had gebeld keurig afgehandeld.

Enorm groot aanbod.

Communicatie mbt vertraging of levering van de bestelling kan beter.

Product zoals omschreven, correcte levering

goede website

Helaas heb ik de badmat nog niet mogen ontvangen !!!
Hopelijk gaat dit nog gebeuren. Ik ben nu niet enthousiast over mijn eerste aankoop bij badmatten.nl

Nee

S.v.p. leveren.

Cees Visser

Mijn ervaring met Badmatten.nl is positief. De mat die ik bestelde was welliswaar niet direct leverbaar maar ik kreeg keurig een mail waarin excuus werd gemaakt voor de vertraging en de mat een dag... Mijn ervaring met Badmatten.nl is positief. De mat die ik bestelde was welliswaar niet direct leverbaar maar ik kreeg keurig een mail waarin excuus werd gemaakt voor de vertraging en de mat een dag later zou worden bezorgd. De mat werd idd de volgende dag bezorgd. Verder is de kwaliteit van de mat voor zover ik dat nu kan beoordelen wat ik er van verwacht.

Assortiment en levering

Misschien heb ik niet goed opgelet en is het mogelijk maar zo niet dan zou het fijn zijn om vooral bij de duurdere matten een klein staaltje te kunnen bestellen per post. Je zou daar zelfs een klein... Misschien heb ik niet goed opgelet en is het mogelijk maar zo niet dan zou het fijn zijn om vooral bij de duurdere matten een klein staaltje te kunnen bestellen per post. Je zou daar zelfs een klein bedragje voor kunnen rekenen en dit bij een eventuele bestelling crediteren.

Vriendelijk en attent, belt als het anders wordt.

nee

nee

Nicky01

Bestelling conform verwachting geleverd.
Prijs/kwaliteit ook zeer goed.

van Wersch

Snelle levering. Heel tevreden

Snelle levering en goede kwaliteit