Heel goed product is prima levering serieus

A. Kans

Mijn eerste bestelling bij dit bedrijf en zeker niet de laatste.

Paul

De hele bestelling is prima verlopen. Goed product.

B.M. van 't Schip

Positief. Alles is goed geregeld en snel

Positieve ervaring

N.v.t.

Positief

Snelle afhandeling.

Louise

Snelle correcte levering en goede kwaliteit

Levering

Anoniem1989

Snelle levering, duidelijke communicatie

Duidelijke communicatie
Overzichtelijke website

Staf

Mooie badmatten voor een correcte prijs, ondanks blijkbaar verkeerd ingegeven werd toch het juiste materiaal geleverd. Nu verwachten we nog de creditnota voor de teruggestuurde toiletmat met... Mooie badmatten voor een correcte prijs, ondanks blijkbaar verkeerd ingegeven werd toch het juiste materiaal geleverd. Nu verwachten we nog de creditnota voor de teruggestuurde toiletmat met verzendingskost.

De contactname van Tom om ons te informeren over de evolutie

Duidelijker bevestiging van het bestelde zodat de levering kan gecontroleerd worden.

Ik kende het bedrijf niet heb het bedrijf gevonden via Google omdat ik een grote antislip badkuipmat nodig had en die door Praxis niet meer leverbaar was althans niet die grootte. Ik heb gebeld... Ik kende het bedrijf niet heb het bedrijf gevonden via Google omdat ik een grote antislip badkuipmat nodig had en die door Praxis niet meer leverbaar was althans niet die grootte. Ik heb gebeld omdat ik niet zo snel de badmat kon op de site kon vinden 35/90 cm de meneer aan de telefoon gaf mij meteen de juiste pagina/merk door zodat ik op mijn laptop de matten kon zien. Meteen twee matten besteld die al de volgend dag bezorgd weren.

De snelheid waarmee alles werd afgehandeld.

N.v.t.