ruben

Zeer slechte klantenservice!, We hebben meerdere bestellingen gedaan in het begin zeer tevreden. En dus in het totaal voor ruim 6700,- euro besteld voor een verbouwing.

Het probleem...

Het probleem ontstond bij de douche. We hebben twee Hotbath cobber sets besteld, uiteraard was het inbouw gedeelte het eerste nodig en de daadwerkelijk afbouw gebeurde pas een stuk later. Nu bleek dat bij de afbouw delen een verkeer onderdeel was geleverd. het afdek gedeelte van de douche knop is anders dan die van de thermostaat kraan, echter kregen wij 2x het zelfde onderdeel. Dit is moeilijk te zien, maar past niet door een andere diameter.

Na 11 mails, 3 maanden, meerdere foto's en 4 verschillende klantenservice medewerkers, (Mark, Zoltan, Michelle & Nina) lijkt het probleem nog steeds niet duidelijk, of is er niemand die het echt op wil pakken. Bij elk bericht laat ik mijn telefoonnummer achter, maar iedereen lijkt zich achter zijn toetsenbord te verschuilen en we worden al maanden aan het lijntje gehouden. Er is daar niemand met de wilskracht of het mandaat dit echt op te lossen.

Wees dus gewaarschuwd! alles lijkt prima, tot er een probleem is met levering of garantie! Ik raad aan om te bestelen via sanitairwinkel daar hebben wij zeer prettig contact mee gehad, en zij denken nu mee in ons probleem en gaan kijken of zij ons verder kunnen helpen met het oplossen van een probleem bij de concurrent! dat is pas service!!

Jammer, we kunnen nu nog steeds niet genieten van onze badkamer. Ze verschuilen zich continue achter hun leverancier met verschillende smoezen. Echter doen wij geen zaken met de leverancier, wij doen zaken met badkamerwinkel. We weten ons geen raad meer en hebben daarom besloten een advocaat in te schakelen. Jammer dat het zo moet lopen..

Beste ruben,
Wat vervelend dat deze kwestie zo lang loopt. Ik ga het service team vragen om het uit te zoeken zodat het eindelijk kan worden afgerond. Je hoort van ons. Groet, Jasmijn

C. van der Schoof

Slechte service

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste meneer/mevrouw vd Schoof, vervelend dat u een slechte service heeft ervaren. Onze service afdeling heeft u als het goed is inmiddels gesproken. Groetjes Jasmijn

Chris Mastemaker

In november een volledige badkamer besteld zonder de tegels. Alles met een uitgestelde leverdatum van 31 Mei. Deze datum 1 keer verandert naar 14 Juni. Wat blijkt: elk artikel wordt afzonderlijk... In november een volledige badkamer besteld zonder de tegels. Alles met een uitgestelde leverdatum van 31 Mei. Deze datum 1 keer verandert naar 14 Juni. Wat blijkt: elk artikel wordt afzonderlijk verstuurd. Dus op 31 mei kregen we toch 80% van de spullen. Behalve de onderkast en de wastafel. Deze zijn nu nog steeds niet binnen. En opeens wordt er een afgestuurd: ontvang ik de verkeerde. Geven ze aan dat 21-7 de juiste verstuurd word om om te ruilen: uiteraard vandaag 27-7 komt de chauffeur. Maar die komt alleen maar ophalen. De klantenservice verschuilt zich dat ze zelf geen magazijn hebben, dus dit bedrijf doet alleen maar aan dropshipping. Met andere woorden: mocht je wat willen bestellen kijk even verder naar een ander bedrijf.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Chris, wat vervelend dat het uitleveren van je bestelling niet goed gaat. Ons serviceteam gaat even kijken wat er mis gaat en wat ze voor je kunnen doen. Zij nemen dan even contact met je op.... Beste Chris, wat vervelend dat het uitleveren van je bestelling niet goed gaat. Ons serviceteam gaat even kijken wat er mis gaat en wat ze voor je kunnen doen. Zij nemen dan even contact met je op. Groetjes Jasmijn

Zwaan

Spiegel gekocht die bij het ophangen direct van de muur viel, de lijm bleek helemaal verteerd. Kon 'm nog net opvangen. Terug naar de winkel, deze spiegel willen we niet meer. De medewerker zegt toe... Spiegel gekocht die bij het ophangen direct van de muur viel, de lijm bleek helemaal verteerd. Kon 'm nog net opvangen. Terug naar de winkel, deze spiegel willen we niet meer. De medewerker zegt toe dat we ons mijn geld terugkrijgen, "Het is al in gang gezet en staat zo op uw rekening." Later ontvangt mijn vrouw een mail dat de spiegel gerepareerd wordt. Ik bel de klantenservice: nee, bedankt, graag zoals afgesproken ons geld terug. Wordt toegezegd te annuleren en mij dezelfde dag per mail te informeren over de stand van zaken: dat wordt al niet nagekomen. Mail gestuurd: nu verwijst de klantenservice weer naar hun eerdere mail en dat ze 'even afwachten wat de fabrikant er van vindt'. Daar hebben wij toch niets mee te maken... afspraak is afspraak toch? Kapot product leveren en vervolgens moeilijk doen over retour, hier kopen wij nooit meer iets.
@Jasmijn, als je reageert, graag met de mededeling dat ons geld alsnog is teruggestort.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Geachte Zwaan, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over een product en de retourzending niet echt soepel loopt. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb zojuist mijn collega's van... Geachte Zwaan, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over een product en de retourzending niet echt soepel loopt. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb zojuist mijn collega's van de service afdeling gesproken en als het goed is alles als goed is in orde gemaakt. Groeten, Jasmijn.

Ton Siebes

Badkamerwinkel.nl is een zeer betrouwbaar bedrijf.
Zelfs in deze corona tijd leveren ze gewoon de materialen op de afgesproken dag.

Tony

Afgesproken leverdatum verstreken, product tot dusverre niet geleverd

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Tony, vervelend om te lezen dat de producten nog niet binnen zijn. Ik ga contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice om dit uit te zoeken. Ze nemen dan contact met je op! Groetjes... Hallo Tony, vervelend om te lezen dat de producten nog niet binnen zijn. Ik ga contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice om dit uit te zoeken. Ze nemen dan contact met je op! Groetjes Jasmijn

Erik

Verkeerde doucheput geleverd gekregen met wel de goede sticker erop. Nog steeds geen reactie op mijn e-mail hierover gekregen.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Erik, wat vervelend dat er niet snel op uw mail gereageerd is. Ik ga onze service afdeling vragen om het na te kijken en contact met u op te nemen. Hopelijk is het dan snel opgelost. Groet,... Beste Erik, wat vervelend dat er niet snel op uw mail gereageerd is. Ik ga onze service afdeling vragen om het na te kijken en contact met u op te nemen. Hopelijk is het dan snel opgelost. Groet, Jasmijn