Tom

Top zaak
Perfecte service: ik had problemen met een
Lekkende toiletpot.
Dacht dat het aan de montage van de toilet pot lag.
Dit was uiteindelijk ,na meerdere controles
niet...
Top zaak
Perfecte service: ik had problemen met een
Lekkende toiletpot.
Dacht dat het aan de montage van de toilet pot lag.
Dit was uiteindelijk ,na meerdere controles
niet zo.
Er bleek een barstje in de toiletpot te zitten
vervolgens contact opgenomen met de badkamer winkel, àlles goed opgelost.
Met speciale dank aan Elise en Jacco.

Rene A

14 dagen geleden besteld en nog steeds geen actuele status van de verzending. Geen antwoord op mail. Al meermaals proberen te bellen; telkens wachtmuziek en na 10 minuten wordt er opgehangen. 14 dagen geleden besteld en nog steeds geen actuele status van de verzending. Geen antwoord op mail. Al meermaals proberen te bellen; telkens wachtmuziek en na 10 minuten wordt er opgehangen.
Waardeloze service!

Laurens

Een douchekraan besteld, de rubbers die erbij zaten waren van zeer lage kwaliteit waardoor de douche lekte, hierdoor hebben we ze een aantal keer terug uit elkaar moeten halen waardoor de lak een... Een douchekraan besteld, de rubbers die erbij zaten waren van zeer lage kwaliteit waardoor de douche lekte, hierdoor hebben we ze een aantal keer terug uit elkaar moeten halen waardoor de lak een beetje beschadigd werd. na contact wilde ze ons niet helpen. we zitten nu dus met een lekkende douche.

Rene A

0 sterren waard (ipv 4)

Reviews met minder dan 3 sterren worden eerst gereviewed en verschijnen als gevolg daarvan NOOIT op hun website.

14 dagen geleden besteld en nog steeds...
0 sterren waard (ipv 4)

Waardeloze service!

BESTEL HIER NOOIT !

Rene

Waardeloos, je krijgt niemand te pakken.

Vandaag bestelt morgen in huis, jaja haal dat snel eraf als je het niet kan waarmaken

Antoinet

Niet persoonlijk richting de dame waar wij contact mee hebben. Zij doet wat haar opgedragen wordt. Badkamerwinkel.nl kent de begrippen “service “, “garantie” & “klantgericht” blijkbaar niet. Wij... Niet persoonlijk richting de dame waar wij contact mee hebben. Zij doet wat haar opgedragen wordt. Badkamerwinkel.nl kent de begrippen “service “, “garantie” & “klantgericht” blijkbaar niet. Wij zullen dan ook niemand adviseren naar Badkamerwinkel.nl te gaan.
Daarom ook deze slechte recensie!
Bij aankoop wel zeer vriendelijk geholpen. Jammer dat deze vriendelijke persoon voor zo’n bedrijf werkt.

Nico Verbeeren

Past perfect indien nodig, gaan we nog zaken doen

Martijn V

Niet geleverd wat beloofd was

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Marijn,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Beste Marijn,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Onze excuses dat er niet is geleverd wat je had besteld, als we je goed begrijpen. Helaas zien we geen bestelling voor je terug. We komen graag in contact met je om te kijken naar een juiste oplossing, eventueel zijn we bereikbaar via info@badkamerwinkel.nl / https://www.badkamerwinkel.nl/klantenservice Groetjes Jasmijn.