Joosten

Op de website getoonde product ( Villeroy & Boch Suprafix 3.0) komt niet overeen met het geleverde. Ik was via google op zoek naar artikel 92219900. Ik kreeg daarbij een advertentie te zien van... Op de website getoonde product ( Villeroy & Boch Suprafix 3.0) komt niet overeen met het geleverde. Ik was via google op zoek naar artikel 92219900. Ik kreeg daarbij een advertentie te zien van Badkamerwinkel met exact dát product waarnaar ik zocht. Na het bestellen was het redelijk snel in huis maar toen ik de pot wilde ophangen bleek het een ophangsysteem te zijn voor een compacte pot en niet voor een normale. Op de website staat de afbeelding van de normale getoond en in de tekst wordt er ook niet over gerept. Contact met de klantenservice leert mij dat je maar gewoon op moet letten en aan de hand van de artikelcodes moet controleren of het wel klopt wat je besteld en ze gingen er precies niets aan doen. Als leek kun je dus bij Badkamerwinkel.nl niet vertrouwen op de informatie die op de website getoond wordt. Het kan gelukkig retour gestuurd worden maar wel -20% (Opengemaakte zak) waardevermindering + verzendkosten. Voor mij laatste keer en dan vooral vanwege de reactie van de klantenservice.

Beste meneer of mevrouw Joosten,
Beste meneer of mevrouw Joosten,
Wat vervelend dat u op deze manier teleurgesteld bent. Bedankt voor het doorgeven van de informatie, zo kunnen we de informatie op de Website verbeteren. Ik ga zorgen dat iemand van het serviceteam contact met u opneemt. Groetjes, Jasmijn

Roy

Langere wachttijd dan op de site vermeld en slechte service. Ik heb hier een easydrain gekocht, waarvan op de site stond dat deze de volgende dag in huis zou zijn. Dit duurde een week, waarbij ik... Langere wachttijd dan op de site vermeld en slechte service. Ik heb hier een easydrain gekocht, waarvan op de site stond dat deze de volgende dag in huis zou zijn. Dit duurde een week, waarbij ik direct de track en trace kreeg, maar deze vervolgens 4/5 dagen op 'nog niet door PostNL ontvangen' bleef staan. Na meerdere malen gebeld te hebben, kreeg ik het product eindelijk in huis. Het product zat niet in de originele doos en leek gewoon los in een nieuw doos gegooid te zijn met wat verpakkingsmateriaal er tussen, zonder typenummers of wat dan ook. Het leek een retour / 2e hands product. Toen ik navraag deed om zeker te zijn dat alle onderdelen van de drain aanwezig zijn, kreeg ik van de verkoper in de winkel (die de telefoon op nam) direct te horen dat het om een retour ging die opnieuw gestuurd was. Hij kon dat zien in het systeem. Dit was niet bekend en stond ook niet op de site. Ik wilde weten of ik alle onderdelen wel had ontvangen en of ik wel het juiste product had gekregen. Deze man kon niet verder helpen, maar verbond mij door naar de hotline. Bij de hotline werd de telefoon opgehangen. Na nog een bellen kreeg ik Marissa aan de lijn, die absoluut niet van plan was om mij te helpen. Ze vond het maar lastig allemaal en ik mocht het product bij hoge uitzondering gratis retour sturen, terwijl ik wilde weten of ik alle onderdelen wel ontvangen had. Allereerst gaf ze aan dat ik zelf maar moest uitzoeken in de handleiding of op de site van Easydrain of ik alle onderdelen had. Zij wilde in ieder geval geen moeite doen, dat was wel duidelijk. Na veel gedoe en aandringen van mijn kant, wilde ze dan toch bij easydrain gaan informeren, maar dat zou wel lang gaan duren voordat ik antwoord zou gaan krijgen. Uiteindelijk heb ik zelf Easydrain gebeld en binnen een dag antwoord gekregen. Bij badkamerwinkel kunnen ze ook niet op de site vermelden dat iets een retour is, zo wist Marissa mij te vertellen, dat zou echt te veel werk worden allemaal. Mijn advies: Koop hier niets of haal het af bij de winkel, zodat je kunt zien dat het om een nieuw product gaat en niet om iets wat een retour is zonder dat zij dit aangeven. Het is bizar hoe zij met klanten omgaan!

Wim van Rutten

Heel slechte ervaring. Heb 29 november 2020 complete doucheruimte besteld en betaald. Afgesproken leverdatum 20 januari 2021, was geen probleem ik was er vroeg genoeg bij. Nu 2 maart 2021 nog steeds... Heel slechte ervaring. Heb 29 november 2020 complete doucheruimte besteld en betaald. Afgesproken leverdatum 20 januari 2021, was geen probleem ik was er vroeg genoeg bij. Nu 2 maart 2021 nog steeds geen wastafelonderkast geleverd, terwijl op de website staat "over twee weken in huis", dat is dus al een leugen.
We hebben heel veel gebeld en gemaild maar er wordt niets aan gedaan, Badkamerwinkel heeft de centjes lekker binnen en wij kunnen het6 bekijken. Ze laten je gewoon verrekken. Klantenservice moeilijker te bereiken dan de Paus in Rome. 20 minuten irritant deuntje aangehoord en van narigheid er maar op gegooid. Ik geef 5 sterren zodat mijn review geplaatst wordt, zijn echter nog geen kwart ster waard. Bij minder dan 2 sterren gaat de review "on hold". Jasmijn zal voor de vorm reageren maar verder wordt er niets mee gedaan. U BENT DUS GEWAARSCHUWD!!!

Roger

Een halve ster omdat lager niet kan. Douchekop 1 keer uit handen laten glippen en gelijk total los. Volgens de productspecialist is dit de kwaliteit die je kan verwachten van badkamerwinkel.nl... Een halve ster omdat lager niet kan. Douchekop 1 keer uit handen laten glippen en gelijk total los. Volgens de productspecialist is dit de kwaliteit die je kan verwachten van badkamerwinkel.nl producten. Mij werd geadviseerd een €200,- douchekop aan te schaffen. Cynisch en onprofessioneel.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Roger, wat vervelend om te lezen dat uw ervaring zo slecht was. We gaan contact opnemen om te kijken of we u ergens mee kunnen helpen. Groet, Jasmijn

M de B

Geen Wiesbaden blauwe toiletblokjes voor geberithouder bestellen. Doen het maar 3-4 dagen dus zonde van het geld.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hoi M. de B, vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over dit product. Ik vraag mijn collega van de klantenservice om contact met u op te nemen om te kijken of we wellicht nog wat voor u... Hoi M. de B, vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over dit product. Ik vraag mijn collega van de klantenservice om contact met u op te nemen om te kijken of we wellicht nog wat voor u kunnen betekenen. Groet, Jasmijn

John Q

Deels defect product ontvangen. Geen oplossingen aangeboden gekregen.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hoi John, erg vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om te kijken wat we voor u kunnen doen. Groet, Jasmijn

Dick

Onbetrouwbaar. Helft niet ontvangen
Onbetrouwbaar. Helft niet ontvangen
Geen reactie op mail en geen telefonisch contact mogelijk. Wordt alleen in de wacht gezet. Kan naar de rest van de levering of mijn geld fluiten waarschijnlijk. Slechte service!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hoi Dick, erg vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om te kijken wat we voor u kunnen doen. Groet, Jasmijn

Roy

Slechte service en lange levertijd

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hoi Roy, erg vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om te kijken wat we voor u kunnen doen. Groet, Jasmijn

Erwin

Complete Quooker besteld bestaande uit kraan, tank en energieverdeler. Deze is snel geleverd, maar niet efficient verzonden. Elk deel zat in een eigen grote doos terwijl dit allemaal in 1 doos had... Complete Quooker besteld bestaande uit kraan, tank en energieverdeler. Deze is snel geleverd, maar niet efficient verzonden. Elk deel zat in een eigen grote doos terwijl dit allemaal in 1 doos had gekund. Hierdoor was de doos waar de energieverdeler in zat beschadigd tijdens transport, waarschijnlijk omdat door er bijna geen inhoud geen stevigheid was. Gelukkig zat de energieverdeler ook in een eigen orginele doos die onbeschadigd was.

Gary James

Mijn ervaring met jullie winkel was een aangename! Vriendelijk personeel doen wat ze beloven en ik zal indien het zich voordoet jullie zeker aanbevelen