Badkamerwinkel.nl

Badkamerwinkel.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Badkamerwinkel.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3732
Uitstekend (10/10)
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Badkamerwinkel.nl met 9.3/10. Gebaseerd op 3732 ervaringen.

Sander
Zeer slecht (2/10)
Sander

Uw ervaring

Heb na een belletje gepleegd te hebben een vloerverwarmingsset 4,5m2 (9m) besteld welke een bepaalde dag geleverd zou worden werd mij beloofd. Op de dag zelf ik gebeld en kreeg ik de simpele mededeling dat het pas de volgende dag geleverd zou worden. Ik had wel een elektricien voor die avond ingehuurd die ik moest betalen, deze kosten heb ik zelf betaald. De volgende dag werd het geleverd einde van de ochtend, bij het uitpakken kwam ik erachter dat er geen 9 maar 8m1 in de doos zat, ik heb meteen gebeld en uitgelegd dat ik nu een meter te kort kom in de badkamer en dat nog de hele middag het juiste geleverd kan worden omdat de elektricien deze avond weer zou komen en daarna geen tijd meer had. Er werd gezegd dat ze eerst foto's nodig hadden om iets te kunnen betekenen, deze heb ik direct gestuurd en meteen gebeld maar ze konden niets betekenen voor mij. De planning van de badkamer kan uiteraard niet een aantal dagen opgeschoven worden, konden ze niets mee... Toen heb ik noodgedwongen de verwarming erin laten leggen. Toen heb ik een mail gestuurd met de kosten van de elektricien en dat ik niet het juiste heb ontvangen maar geen oplossing werd geboden, toen kreeg ik een mail dat ik het verschil van de 8 tov 9m terug zou krijgen van jawel € 14,- waar ik vanaf 24-05 nog op zit te wachten. Helemaal niks meer van gehoord! Zolang het goed gaat hartstikke leuk, maar een cursus klantvriendelijkheid kan geen kwaad!!!!

Score voor Badkamerwinkel.nl:1/5

A Dalhuijsen
Onacceptabel (1/10)
A Dalhuijsen

Uw ervaring

Op 12 mei heb ik 2 onderdelen besteld. Pas nadat ik belde werd 1 onderdeel geleverd en het 2e onderdeel heb ik nog steeds niet. Ook is er geen informatie gegeven omtrent de leverdatum.

Score voor Badkamerwinkel.nl:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Na 4 weken nog steeds niet ontvangen.

M Sieliakus
Matig (5/10)
M Sieliakus

Uw ervaring

Goede levering en snel en goedkoop.
Voor reserve onderdelen moet je echter weer wel naar de vakhandel.

Score voor Badkamerwinkel.nl:2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede leveringen en snel ; geen service.

Meindert
Meindert

Vriendelijk personeel snelle levering

Super snelle levering.

Linda
Prima (7/10)
Linda

Uw ervaring

Producten waren goed afgeleverd en van perfecte kwaliteit. Service in de winkel was een beetje wisselend. Door een vrouwelijke collega in de winkel goed geholpen en heeft zelfs een tegel op zicht besteld. Dit ondanks dat een eerdere collega aangaf dat dit niet mogelijk was. Bij bestellen erg vriendelijk geholpen, maar uiteindelijk een foutje op de factuur waardoor we teveel betaald hadden. Dit is teruggestort, maar dat duurde wel 4 weken. Tegels thuis voor de deur afgeleverd. Goed verpakt en niks gebroken.

Score voor Badkamerwinkel.nl:3.5/5

Het wachten waard.

Henk Algra
Henk Algra

Uw ervaring

snelle levering van de artikelen. Grote keus!

Super service.

Sander Hazelzet
Sander Hazelzet
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Spullen netjes de volgende dag ontvangen.

M.Murray
M.Murray

Uw ervaring

Dit was mijn eerste internet aankoop ooit.
De Huppebutler 2000 werd daags na de bestelling in perfecte staat geleverd.
Al met al een positieve ervaring vanwege de gunstige prijs en de correcte, snelle afhandeling !

Badkamerbutler.

Marrit
Goed (8/10)
Marrit

Uw ervaring

Zeer goed verpakt, geen kans op beschadigingen hierdoor. Nette factuur, retourlabel en goed overzicht bezorgstatus. Duidelijke info over alles. Maar bovenal prima prijs. Een van de laagste inclusief de verzendkosten.

Score voor Badkamerwinkel.nl:4/5

Uitstekend, conform verwachtingen.

Bedrijfsinformatie

Badkamerwinkel biedt alles op het gebied van sanitair voor je badkamer en toiletruimte. Met een ruim assortiment aan baden, douches, wastafels, badmeubels, toiletten, kranen en accessoires is Badkamerwinkel.nl de webshop voor je sanitair aankopen!
Adres
De Ooyen 7a