8.5/10

Klaas Tanis

Top bedrijf

geen verbeterpunten op dit moment

Marco Van Der Lee

Snelle reactie op gestelde vraag

M Boersbroek

Top service

Stond wat lang in de wacht

J Verkley

Nadat wij het badkamer meubel kregen en het bleek behoorlijk beschadigt te zijn, hebben wij na een paar telefoontjes toch nog op tijd een andere bezorgd gekregen. De kast die stuk was is ook keurig...

Jenne

Levering

Als je niet weet wanneer het zal geleverd worden, vermeldt het dan niet.

Bol-van Kampen

Heel veel gedoe om een kapot product om te ruilen. Slechte aftersales, “service”.

Eigenlijk te veel om op te noemen. In elk geval : betere telefonische bereikbaarheid, betere aftersales, nakomen van afspraken, geen onzinnige eisen stellen over foto’s van het defecte artikel, etc..

Suzanne Visser

Zeer goede service

Misschien iets sneller reageren, maar met de vakantperiode is dat vast moeilijker

NL VAN DAL

Retour wordt niet gecrediteerd!

Na 2 weken ben ik eens gaan informeren wanneer mijn retourgezonden zending zou worden gecrediteerd en wanneer ik het bedrag terug kon verwachten. Na 3 dagen kreeg ik een reactie dat het bedrag na 2 weken worde gestort. Ik heb aangegeven dat die al voorbij zijn: geen reactie. Vervolgens heb ik na 2 dagen weer gemaild dat ik toch echt een reactie en het bedrag per ommegaande terug verwacht. Inmiddels zijn er 3 weken voorbij: geen reactie, geen creditering, geen geld terug. PAS DUS OP! Ik ga nu verder acties ondernemen richting consumenten organisaties en evt mijn rechtsbijstand inschakelen. Ik heb uiteraard de track en trace in mijn bezit.