Badkamerwinkel.nl

Badkamerwinkel.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Badkamerwinkel.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3808
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Badkamerwinkel.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 3808 ervaringen.

M.g. Van de kant
M.g. Van de kant

Uw ervaring

Mooie spullen besteld en snel ontvangen.
Klant vriendelijk en en super snelle levering top !!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mooi bad en een snelle levering.

H.Huisman
H.Huisman

Uw ervaring

De levering verliep vlot maar dt is ook normaal. Toen er met twee producten iets mis wbleek te zijn werd het uiteraard spannender en dan is het afwachten of de service ook goed is. Welnu, dat bleek dik in orde. Beide produkten zijn keurig vervangen en van de voortgang over de communicatie met de leveranciers werd ik keurig op de hoogte gehouden.
Kortom, ook de nazorg was uitstekend.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Service met een hoofdletter.

Amy
Prima (7/10)
Amy

Uw ervaring

Wij hebben van Grohe verschillende badkameraccessoires besteld bij de Badkamerwinkel.nl De producten kostten bij hen een fractie van de prijs die wij er in de winkel voor zouden moeten betalen. Daarnaast was er ook een zeer snelle levering, fijn! Mooie producten voor een goede prijs!

Een minpuntje, één product moest worden nageleverd, omdat deze op dat moment niet op voorraad was. Natuurlijk geen enkel probleem, maar volgende keer graag bij de rest van de bestelling een brief waarin dat staat. Nu moest ik er zelf achteraan bellen.

Score voor Badkamerwinkel.nl:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede website voor een nog betere prijs!.

Susanne
Susanne

Uw ervaring

Er was iets mis met de spiegel die ik gekocht had. Dit probleem deed zich pas na 2 maanden voor. Na een mailtje met een vraag of het zo hoorde of wat ik eraan kon doen, hebben ze contact opgenomen met de leverancier en werd hij omgeruild voor een nieuw exemplaar.
De chauffeur heeft zelfs nog meegeholpen om de oude spiegel in de nieuwe doos te verpakken. Top service!

Super service!.

A. van der Donk
A. van der Donk

Uw ervaring

Voor mijn gehele badkamer bijna alles bij Badkamerwinkel gekocht. Je komt elke keer terug omdat alles zeer scherp geprijsd is. Ook is iets niet naar wens, no probleem bij Badkamerwinkel. Bij vragen over producten ben ik ook steeds snel en deskundig geholpen. Ik raad iedereen Badkamerwinkel aan!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Scherpe prijs, goede klantenservice.

E. H.
Matig (5/10)
E. H.

Uw ervaring

sanitair gekocht voor onze nieuwe badkamer. Door Rob goed en duidelijk geïnformeerd. Levering was netjes op tijd maar helaas niet compleet. Hier meerdere keren achteraan moeten bellen en dit kwam op het laatste moment pas binnen. Door M. werd alles naar de leverancier geschoven. We hebben gekocht bij badkamerwinkel en niet bij de leverancier. Nogmaals, het advies etc was allemaal prima alleen achteraf werden we een beetje aan ons lot overgelaten en dit was erg jammer.

Score voor Badkamerwinkel.nl:2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goed advies alleen helaas slechte service tijdens het ontvangen.

Marieke van Aaken
Marieke van Aaken

Uw ervaring

De winkel in Nieuwegein bezocht, met professionele begeleiding van Mike alles uitgezocht voor 2 badkamers en 2 toiletten. Top advies Later bleek dat we nog twee pakken tegels tekort kwamen, geen probleem! Is twee dagen later nog nageleverd. Heel netjes

Super service!.

Loots - vanseggelen
Onacceptabel (1/10)
Loots - vanseggelen

Uw ervaring

Nee, door een verkeerd serienummer te picken in het magazijn werd het verkeerde artikel geleverd. Nadien veel miscommunicatie met verschillende medewerkers. Bestelde artikel na meer dan een maand nog niet ontvangen

Score voor Badkamerwinkel.nl:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Verkeerd artikel geleverd.

Chris van de kant
Chris van de kant

Uw ervaring

Goed geholpen en goeie service top !!!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Super bestelling mooi optijd geleverd goeie service.

Richard Eijgenraam
Onacceptabel (1/10)
Richard Eijgenraam

Uw ervaring

Ik heb nu twee keer gebeld, en zit inmiddels meer dan een half uur in de wacht. Wat een ergenis!!!

Score voor Badkamerwinkel.nl:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Niet bereikbaar!!!!.

Bedrijfsinformatie

Badkamerwinkel biedt alles op het gebied van sanitair voor je badkamer en toiletruimte. Met een ruim assortiment aan baden, douches, wastafels, badmeubels, toiletten, kranen en accessoires is Badkamerwinkel.nl de webshop voor je sanitair aankopen!
Adres
De Ooyen 7a