LW

Zeer teleurgesteld in de service van Badkamerwinkel. Normaliter schrijf ik nooit reviews, maar op het moment dat je ergens ruim 2000 euro uitgeeft en bij een probleem telefonisch te woord wordt... Zeer teleurgesteld in de service van Badkamerwinkel. Normaliter schrijf ik nooit reviews, maar op het moment dat je ergens ruim 2000 euro uitgeeft en bij een probleem telefonisch te woord wordt gestaan alsof je een idioot bent dan vraag je er om. Beknopte beschrijving van situatie: op advies van de medewerkers Grohe drukplaten mee besteld en deze blijken bij installatie te klein te zijn. Mochten retour, moest ik wel zelf de juiste nieuwe bestellen en direct betalen in de webshop. Verkeerde retour gestuurd, nieuwe besteld en betaald. Geen restitutie ontvangen van retour, betaling bleek te zijn blijven hangen. Geen nieuwe drukplaten ontvangen, blijken na zelf te bellen te zijn vertraagd naar week 6.... Met andere woorden, wij hebben tot begin volgend jaar een incomplete toiletten. Badkamerwinkel denkt hierin niet mee en zegt simpel ''niet ons probleem''.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste LW, wat een vervelend misverstand. Ik ga er voor zorgen dat er iemand van onze service afdeling contact met je opneemt om dit op te lossen. Groeten, Jasmijn

Wim Bleeker

Is dit serieus? 1e keer: niet geleverd. Voor niets vrijgenomen. Geen bericht, geen excuus. 2e keer: verkeerde kleur. Retour met chauffeur. Weer voor niets thuis. Weer geen bericht van jullie over... Is dit serieus? 1e keer: niet geleverd. Voor niets vrijgenomen. Geen bericht, geen excuus. 2e keer: verkeerde kleur. Retour met chauffeur. Weer voor niets thuis. Weer geen bericht van jullie over herlevering. Nu deze vraag, blijkbaar weten jullie niet dat er nog niet geleverd is? 3e keer: morgen. Weer thuiszitten. ???

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Wim, wat vervelend dat je bestelling zo loopt! Ik ga het serviceteam vragen om alles na te kijken. Ze nemen dan contact met je op! Groetjes Jasmijn

Thomas

Geen enkele communicatie over levering, bezorgdag etc etc.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hoi Thomas, wat vervelend om te lezen dat onze communicatie voor jouw gevoel niet duidelijk genoeg is. Bedankt voor het doorgeven zo kunnen wij onze service verbeteren. Ik ga zorgen dat iemand van... Hoi Thomas, wat vervelend om te lezen dat onze communicatie voor jouw gevoel niet duidelijk genoeg is. Bedankt voor het doorgeven zo kunnen wij onze service verbeteren. Ik ga zorgen dat iemand van het serviceteam nog even contact met je opneemt om te kijken wat we nog kunnen doen. Groetjes, Jasmijn

José SH

Fantastisch, toen bleek dat niet alles op tijd geleverd kon worden heeft Britney ontzettend haar best gedaan om het toch voor elkaar te krijgen en daarna heeft ook Marissa nog enorm haar best... Fantastisch, toen bleek dat niet alles op tijd geleverd kon worden heeft Britney ontzettend haar best gedaan om het toch voor elkaar te krijgen en daarna heeft ook Marissa nog enorm haar best gedaan. Enige minpuntje is de hoeveelheid leveranciers waardoor je het overzicht snel kwijt bent. Maar top voor hoe men hiermee omgaat en de problemen meteen tackelt

Rob van Mourik

Geweldig bedrijf, veilig kopen als er wat retour gaat. Vriendelijk contact

W van Gellecum

Hele goede service en informatie gehad van dit bedrijf, TOP

lotte

Hele goede service van Wenner bij Badkamerwinkel.nl in Nieuwegein. Hij neemt ruim de tijd en denkt heel fijn en flexibel mee. De badkamer wordt binnenkort geplaatst, en ik heb er alle vertrouwen in... Hele goede service van Wenner bij Badkamerwinkel.nl in Nieuwegein. Hij neemt ruim de tijd en denkt heel fijn en flexibel mee. De badkamer wordt binnenkort geplaatst, en ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt en heel mooi wordt.