Badkamerwinkel.nl

Badkamerwinkel.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Badkamerwinkel.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3771
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Badkamerwinkel.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 3771 ervaringen.

kop
Onacceptabel (1/10)
kop

Uw ervaring

Geen bevestiging per mail ontvangen van mijn bestelling.
Dus geen idee of en wanneer er wordt geleverd. Telefonisch niet te bereiken.
doe hier dus geen zaken mee

Score voor Badkamerwinkel.nl:0.5/5

Service.

Kamp
Kamp

Uw ervaring

Duidelijke website en uitgebreide informatie.
Donderdag heb ik een kraan besteld en vrijdag om 12.30 uur geleverd. Prima!

Foutloos.

castricum
castricum

Uw ervaring

belangrijk dat dat ze hun woord na komen dat ze echt helemaal vernietigd worden!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Het is belangrijk dat die moeilijke crackers vernietigd worden zo snel mogelijk!.

sonja
sonja

Lekker vlot geregeld!.
bedankt voor je hulp in de winkel jos ;).

Rik
Zeer slecht (2/10)
Rik

Uw ervaring

Gelokt door scherpe prijzen, snelle levertijd en een prettig werkende website heb ik m'n bestelling geplaatst, alle producten binnen een dag leverbaar, volgens de website. Blijkt in de praktijk helaas compleet anders uit te vallen. Geen leveringen, ook geen email of telefoontje, zelf maar bellen en mailen en bellen, geen excuses maaar levertijd wordt wel een week ipv een dag... Kansloos

Score voor Badkamerwinkel.nl:1/5

Slechte afhandeling bestelling.

dataspecialist
dataspecialist

Uw ervaring

hansgrohe spullen gekocht, nog niet geplaatst

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Eerst naar de winkel gegaan toch online besteld,.

freek
freek

Uw ervaring

Communicatie tussen winkel en webwinkel kan beter, al met al keurig geholpen.
scherpe prijzen.

gr

Primadeluxe.

simon
Onacceptabel (1/10)
simon

Uw ervaring

Ik heb nog nooit zo veel problemen gehad met een bestelling.
leveringstijden van de website kloppen voor geen meter. Daar waar 1 dag levertijd staat, heb ik meer dan een maand voor moeten wachten. Bestelling komt niet compleet en wordt in meerdere keren bezorgd. Sommige artikelen worden als geleverd aangemeld terwijl ze nooit geleverd zijn. Ze geven jou de schuld waarom jij dat niet via de email hebt gemeld.

Als je achteraan belt, dan hoor je iedere keer anders en ze verwijzen je naar de winkel in Rotterdam en die verwijst jou terug naar de helpdesk of ze vragen je via de email jouw klachten te melden waar je geen reactie op terug krijgt. Wij moeten elke keer achteraan gaan bellen om te weten wat de status is en dan hoor je dat ze heel druk hebben en je krijgt telkens verkeerde informatie. Na zo veel fouten en lang wachten, moest ik de retourkosten betalen voor de spullen die ik te laat heb geleverd en ergens anders heb besteld.

Score voor Badkamerwinkel.nl:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Waardeloos service en levertijden. valse beloftes (vooral in de winkel vam rotterdam).

jan
Onvoldoende (4/10)
jan

Uw ervaring

Nadat ik erachter kwam dat de douchekop pas na 3 weken kon worden bezorgd ipv 1 dag heb ik een mail gestuurd waarin ik vroeg om mijn geld. Dit werd na 3 dagen retour gestort.

Score voor Badkamerwinkel.nl:2/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Bij bestellen stond volgende dag bezorgd. uiteindelijk bleek na betaling dat de douchekop pas over 3 weken kon worden bezorgd.

Steven Tarquiniat
Onvoldoende (4/10)
Steven Tarquiniat
Score voor Badkamerwinkel.nl:2/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Goeie prijzen, waardeloze service. bezorging en klantenservice zijn een chaos.

Bedrijfsinformatie

Badkamerwinkel biedt alles op het gebied van sanitair voor je badkamer en toiletruimte. Met een ruim assortiment aan baden, douches, wastafels, badmeubels, toiletten, kranen en accessoires is Badkamerwinkel.nl de webshop voor je sanitair aankopen!
Adres
De Ooyen 7a