Fred Driessen

Helder, snel en eenvoudig

w.hollemans

Beter dan de bouwmarkt

christian abbott

Supersnelle levering en goede kwaliteit

P. de Jongh

Snelle levering, prima website

iets beter communiceren wanneer het daadwerkelijk geleverd gaat worden.

Jan Ripke

Lezen hun e-mail niet; beloven veel maar gebeurd niks:

had een doseerventiel besteld; echter verkeerde inbouwmaat van Geberith, deze bleek tekort te zijn. Heb een mail gestuurd met een foto met de oude en de nieuwe naast elkaar gefotografeerd. Kreeg de belofte dat dit met de leverancier zou worden opgenomen na 3 weken nogmaals 2 mails gestuurd hoe de stand van zaken is ....nog steeds geen antwoord tot op heden.
Is dit een verbeterpunt - ik noem het in ieder geval gebrek aan klantinteresse als je zelfs de mail niet kunt beantwoorden ben er helemaal klaar mee

Wim

Drama levering, onacceptabel om vele redenen. Logistieke proces onvoldoende, after sales beperkt. Volgende keer zoek ik een betrouwbare leverancier. Eerste keer badkamerwinkel.nl, ik betwijfel of er...

Maya

Niet hier bestellen!!!

Kom je belofte na! Als je niet kan leveren prima, maar wees hier eerlijk over, je klanten rekenen hier op.

HANS

Heel kort : NO GO 👎👎👎

Zie hierboven

M.L.W.M. Rijnen

Bestelling met horten en stoten

Communicatie naar klant over verloop van beschikbaarheid van bestelde producten, zou ik zeer veel aandacht geven. Ik moest zelf beschikbaarheid controleren door telkens weer contact met hen op te nemen. Compleetheid over deellevering was niet duidelijk en dus incompleet! Bij het ophalen (Nieuwegein), was het ook voor de (vriendelijke) medewerkers ook niet duidelijk waar naar gezocht moest worden, waardoor er telkens opnieuw gezocht moest worden in het magazijn.
Advies: geef klant een lijst mee wat reeds meegenomen is en wat niet! Ik vind het zeer vreemd dat ik geen afteken lijst meekreeg van wat meegenomen werd en wat nageleverd zou gaan worden.
Dit is ook de reden waarom ik u niet aanbeveel als leverancier. Er zijn veel