Rik

Snelle en juiste levering

Pluspunten

Snelle en juiste levering. Daarnaast zijn de producten van een goede kwaliteit.
Ik ben erg tevreden mee.

B Visser-Awondatu

Prachtige ervaring

Pluspunten

Gemakkelijk besteld en uitstekende service erna!

A. Veringa

Terrazzo Wastafel zwart

F Draaijer

Moeizame start, maar super geregeld!

Pluspunten

Helaas was mijn bestelling er ff tussendoor geschoten ivm drukte, maar toen ik met de klantenservice belde, had ik binnen enkele minuten 3 alternatieven waar ik uit kon kiezen in de mail én de... Helaas was mijn bestelling er ff tussendoor geschoten ivm drukte, maar toen ik met de klantenservice belde, had ik binnen enkele minuten 3 alternatieven waar ik uit kon kiezen in de mail én de volgende dag mijn waskom in huis! Hartelijk dank voor de snelle service en we zijn erg blij met onze rivierstenen waskom :-)

Danielle Van Der Steen

Aanrader!

Pluspunten

Als ik één tip mag geven: jullie zijn niet heel goed te vinden als je googlet naar een houten badmeubel.

Maar we hebben jullie gevonden en zijn er blij mee!

S. de Roode

Mooi product

Pluspunten

Mooi meubel. We hebben hem nog niet in gebruik, maar zeer tevreden over hoe het er uit ziet! Kan niet wachten om hem te gebruiken.

R van Keulen

Bekersifon besteld

Pluspunten

Helemaal goed deze bestelling; makkelijk bestellen, goed op de hoogte gehouden van bestelling en sneller dan verwacht geleverd. Top!

Samira El Mahaoui

Top!

Pluspunten

Top service en supersnelle levering!!

Adriaan Van Gastel

Zeer goede service

Pluspunten

Vorige week heb ik een natuurstenen wasbak gekocht bij Badkamerexclusief.
Vorige week heb ik een natuurstenen wasbak gekocht bij Badkamerexclusief.
De bak werd snel en zeer goed verpakt geleverd. De service van het bedrijf verdient alle lof. We komen er zeker terug.
Adriaan

Am Krijger

Bestelling

Pluspunten

Snelle levering en exact zoals voorbeeld online. Prima