Sequoia Clinic

Enorm fijn geholpen!

CSJ Dumas

Top

Pluspunten

Prachtig. Het plaatje zoals het gevoegd is klopt met de werkelijkheid. Top

Nathalie Spruyt

Supersnelle en correcte service. Aanrader!!

Pluspunten

Wij bestelden recent een prachtige natuurstenen waskom. Het contact hieromtrent met de verkoper verliep vlekkenloos en werd fantastisch opgevolgd. De levering werd ook perfect geregeld en verliep... Wij bestelden recent een prachtige natuurstenen waskom. Het contact hieromtrent met de verkoper verliep vlekkenloos en werd fantastisch opgevolgd. De levering werd ook perfect geregeld en verliep volledig volgens planning. De waskom is dan ook echt prachtig, volledig zoals deze beschreven en afgebeeld werd. Niets dan lof over BadkamerExclusief, een echte aanrader om mee samen te werken!
Doe vooral zo verder!!! Dikke pluim!

J.W. Willemsen

Rivetstone waskommen

Pluspunten

Via website besteld. Prettig telefonisch contact. Snelle levering in zorgvuldig beschermde verpakking. Zijn in het echt veel mooier dan foto kan tonen. Dank voor de goede service.

Paula Ruijgrok

Pluspunten

Prima bezorging en dito kwaliteit van de bestelde producten. Een aanrader!

Elles Nusman

Snelle service

Pluspunten

Fijne snelle service. Prima product.

Henriette Vossenaar

Toppers

Pluspunten

Goed verpakt aangekomen.

T. Tieken

Levering waskommen

Pluspunten

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

Peggy Possemiers

Super content!

Pluspunten

Alles kwam op de juiste dag aan. Bij plaatsing ontdekten we dat er een klein onderdeel ontbrak en dat werd de dag zelf nog naar ons opgestuurd! De dag nadien hadden we het! super goede service!

PP Schreuder

Wasbak natuursteen

Pluspunten

Ondanks corona beperkingen en beperkte tijd werden we vriendelijk ontvangen, werd er de tijd genomen om uitleg te geven over onderhoud van de waskom en kregen we aanvullend onderhoudsmiddel mee. Ondanks corona beperkingen en beperkte tijd werden we vriendelijk ontvangen, werd er de tijd genomen om uitleg te geven over onderhoud van de waskom en kregen we aanvullend onderhoudsmiddel mee.
We zouden hier zeker terug komen.