Anja Seijkens

J. G. Schneider

Mooi producten

Femke Heine

2 kinderbadjassen met geborduurde naam besteld. Supersnel geleverd, mooie kwaliteit badjas.

Snelle levering, goede kwaliteit

Hans Gijzen

Super snel 1e dag ontvangen 2e dag al geld terug

Snelle service

Henny Lageweg

Snelle service

Corry scheeren

Het is mijn eerste bestelling bij dit bedrijf. in het algemeen is het goed.

keurig nette levering.

Jack Schuffelers

Correct duidelijk

eenvoudig te bestellen en te ruilen

Maarten

bestelling #1000153469.
bestelling #1000153469.
Snelle levering. Product voldoet niet helemaal aan de beschrijving; er zitten hele wijde vleermuismouwen aan, wat niet in de omschrijving staat, en ook niet op de foto's te zien is. Onhandig, want hiermee gooi je b.v. drinken om, en blijf je constant overal achter haken. Ook waait er hierdoor een koude tocht door de jas heen (ik heb deze aangeschaft voor buiten douchen). Ook is het zuur om te zien, dat de badjas een paar dagen later 25% goedkoper is. Tot slot, een gratis waterfles (€12,95!) bij de bestelling. Ik zit echt niet te wachten op nog een plastic drinkfles. Doe liever wat van de prijs van de jas af.

Khadija

Ik had een satijnen badjas met naam besteld, echter kwam de eerste badjas beschadigd aan (onderweg is er waarschijnlijk iets niet helemaal goed gegaan bij het bezorgen). Die avond heb ik contact... Ik had een satijnen badjas met naam besteld, echter kwam de eerste badjas beschadigd aan (onderweg is er waarschijnlijk iets niet helemaal goed gegaan bij het bezorgen). Die avond heb ik contact opgenomen met badjasparadijs en er werd direct opgenomen (ondanks dat ik na openingstijden nog had gebeld). Badjasparadijs besloot vervolgens om een nieuwe badjas met spoed te laten maken en gratis te bezorgen. Super vriendelijk en Service is echt top!!!

Ze beweren dat service bij hun op nummer 1 staat en dat is ook echt zo!

Désirée Bosch

Mooi product en super snelle le ering

Kwaliteit