C van Drunen

Snelle levering en mooie kwaliteit badjas

Top

Gideon Gosseye

Ik wist dat dit bedrijf goede basjassen maakte en drukte door een cadeau van mijn moeder enkele jaren geleden. Nu dat mijn vriendin mijne altijd steelt miste ik die wel dus had besloten eentje te... Ik wist dat dit bedrijf goede basjassen maakte en drukte door een cadeau van mijn moeder enkele jaren geleden. Nu dat mijn vriendin mijne altijd steelt miste ik die wel dus had besloten eentje te bestellen en te laten drukken.

Heb dit binnen de twee dagen ontvangen in een leuke cadeaubag die herbruikbaar is.

Cocky Wolff-Zandbergen

Kopen badjas. Veel keuze!

Snelle service, veel keuzes

Paul Claessens

Aanrader!

Mooie producten, goede kwaliteit en correcte en snelle service

Jacqueline

Snelheid van afwerking en bezorging

Ron de Ruiter

Duidelijke website.

Snelle levering, prima klantenservice, snelle afhandeling bij retouren.

Wilma van Dijk

Nee

Petra Kraaijeveld

Ik ben zeer tevreden over de service van het Badjasparadijs. Ik had een badjas besteld die niet helemaal overeenkwam met mijn verwachtingen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Zij... Ik ben zeer tevreden over de service van het Badjasparadijs. Ik had een badjas besteld die niet helemaal overeenkwam met mijn verwachtingen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Zij hebben mijn bezwaren serieus genomen en zeer snel de nodige stappen ondernomen. Zij hebben mijn probleem tot volle tevredenheid opgelost.

Goede klantenservice. Duidelijke website.

Rudi Stronks

Alles, ging vanzelf