Irene de Meijer

Iedere keer als ik bestel krijg ik het zeer vlot binnen, vaak aanbiedingen, prachtige producten. Meer dan tevreden!

De service! De snelle levering! Fantastische producten! De extra cadeautjes bij iedere bestelling zijn iedere keer een feestje!

Astrid

Ik heb in de sale een lippenstift en een oogschaduw gekocht. Beiden helemaal naar wens. Ik was aangenaam verrast door de vele proefjes die in de verpakking erbij waren gedaan. Mijn bestelling had ik... Ik heb in de sale een lippenstift en een oogschaduw gekocht. Beiden helemaal naar wens. Ik was aangenaam verrast door de vele proefjes die in de verpakking erbij waren gedaan. Mijn bestelling had ik de volgende dag ook al in huis. Ben er erg blij mee.

Snelle levering. Veel proefjes om verschillende producten te kunnen testen. Goed merk.

Reactie BABOR schoonheidsinstituut.nl:

Daar doen we het voor he, zo leuk om te lezen! Dank je wel voor je review!

librecht Cindy

Goeie service

snelle levering

Esther van Ede

Goed bedrijf dat snel en netjes levert en leuke gratis cadeautjes en monsters toevoegt bij je bestelling. Helemaal top!

Veel gratis monsters/cadeautjes bij je bestelling. Zo ontzettend leuk!!

Reactie BABOR schoonheidsinstituut.nl:

Yesss, we verrassen je graag! Tot een volgende keer!

Ria Leeuwis

Alles werd geleverd zoals op de website staat vermeld

Verschillende proefjes waren bijgesloten ?

Annelies

Goede en snelle service

Altijd leuke producten erbij

Al jaren is mijn ervaring met dit bedrijf uitstekend.

Bij telefonisch contact word je vriendelijk te woord gestaan, goede informatie over de producten. Leuke aanbiedingen en altijd een feestje als je de bestelling thuisgestuurd krijgt. Een doos vol... Bij telefonisch contact word je vriendelijk te woord gestaan, goede informatie over de producten. Leuke aanbiedingen en altijd een feestje als je de bestelling thuisgestuurd krijgt. Een doos vol verrassingen naast de producten die besteld zijn.

Chantal Verwimp

Uitstekend

Snelle service,
Bestelling altijd in orde,
Altijd leuke en bruikbare proefjes (cadeautjes) erbij.

marianne Antheunis

Prima bedrijf met goede producten, snelle levering en goede service

Vele extra's bij iedere bestelling

Ann Baars

Goede snelle service