K.Petiers

Ik ben erg teleurgesteld. Ik heb op 16 juni online een aankoop gedaan, maar tot nu toe heb ik op 24 juni geen bestelde producten ontvangen. Ik heb meerdere keren gebeld en e-mail gestuurd, maar tot... Ik ben erg teleurgesteld. Ik heb op 16 juni online een aankoop gedaan, maar tot nu toe heb ik op 24 juni geen bestelde producten ontvangen. Ik heb meerdere keren gebeld en e-mail gestuurd, maar tot nu toe geen antwoord. Blijkbaar ben ik 100 EUR kwijtgeraakt door online te bestellen bij BABOR schoonheidsinstituut.nl

geen!

Reactie BABOR schoonheidsinstituut.nl:

Beste K. Petiers, dit gaan we meteen oplossen want wat je bestelt en betaalt hebt hoor je ook te ontvangen. Wij vinden betrouwbaarheid en service erg belangrijk. Heb je onze reactie per e-mail... Beste K. Petiers, dit gaan we meteen oplossen want wat je bestelt en betaalt hebt hoor je ook te ontvangen. Wij vinden betrouwbaarheid en service erg belangrijk. Heb je onze reactie per e-mail vorige week niet ontvangen? We proberen nogmaals contact met je op te nemen en tegelijk gaan we verder met het traceren van de zending. Vriendelijke groet, Peter van Customer Service BABOR schoonheidsinstituut.nl

Fijne website, altijd snel in huis

De proefmonster erbij. Erg fijn om uit te proberen en daarna aan te schaffen als het bevalt

Ben Last

Uitstekende afhandeling bestelling met leuke extra's

Betrouwbaar, goede service

C Rol

Goed alleen minder dat jullie niet een afspraak maken. Ik heb als bedrijf een afspraak willen maken om met Babor te werken. Maar ik niets van jullie

goede producten

Reactie BABOR schoonheidsinstituut.nl:

Hoi Stina, wij zijn de webwinkel voor alle BABOR producten. Wanneer je zelf met BABOR wil werken in je salon zul je contact op moeten nemen met het hoofdkantoor van BABOR (010-261 92 61). Wij zijn... Hoi Stina, wij zijn de webwinkel voor alle BABOR producten. Wanneer je zelf met BABOR wil werken in je salon zul je contact op moeten nemen met het hoofdkantoor van BABOR (010-261 92 61). Wij zijn dan niet het juiste contact voor jou. Groetjes, Peter, Customer service BABOR schoonheidsinstituut.nl

Melanie Boon-Vloon

Fijn product. Wordt ook gebruikt bij mijn schoonheidsspecialiste en ben zo in aanraking gekomen.

Prettig voor de huid. Heeft veel verschillende producten.

Marika Savat

Alles verloopt steeds vlot.

Heel vlugge levering.

Silvia Vermont

Al dertig jaar gebruik ik babor artikelen en ben zeer tevreden.

de kwaliteit van de verzorgings produkten.

Karien Hendriks

Snelle service

Altijd leuke extra's

Anna Marie Venema

Snelle service, goede prijs

Prijs en aanbod

Margot Hoeben

Altijd prima

Zeer goede producten, makkelijk en snel besteld en geleverd. En altijd proefjes erbij om te proberen.