Babongo

Je aankoop wordt beschermd

Thera

Prima producten en een snelle levering.

Heldere informatie, goede productbeschrijving, goede en duidelijke foto’s.

Misschien nog iets meer suggesties over wat bij wat past of wat er de vorige keer besteld is.

Leuk Een handgeschreven briefje in doos met veel plezier met je aankoop. Top

Fair and Share

Fijne shop. Ik koop vooral de soapbars.

Supersnelle levering. Persoonlijk contact en vooral altijd leuk een persoonlijke boodschap bij de levering!

Geen.

Producten bestelt voor kinderen

Efficiente afhandeling

Saskia

Leuke producten en supersnelle levering!

Suzanne

Ben heel blij met de spulletjes die ik heb besteld. Het was netjes verpakt in papier met een lief briefje erbij.
Kwam er nadat ik mijn bestelling had afgerond achter dat ik sponsjes was...

De sponsjes die ik vergeten was te bestellen werden na een mailtje toegevoegd aan het pakketje!

Snelle goede levering van een fijne shampoo bar. Ik kreeg er een persoonlijk briefje bij van Nicole, dat maakte het een nóg leuker pakketje om te ontvangen.

Ik bestelde bij Babongo naar aanleiding van de instagram post van Iris van ikbenirisniet. Zij heeft het regelmatig over deze site en ik heb er al een aantal keer op gekeken. Uiteindelijk besloten om...

Ik vind het fijn dat de producten duurzaam en vegan zijn.

Bij het zeepbakje waren er twee kleine stukjes afgebroken, ondanks dat deze goed verpakt was.

Xxxx

goede en mooie producten - snelle verzending & zonder plastic ;-))

iets duidelijker aangeven of ergens wel of geen plastic of kunststof bij gebruikt is of dat het 100% afbreekbaar/natuurlijk is, bijv. gerecyclede schuurlapjes klinkt goed maar = plastic?? Cellulose = natuurproduct
Bekers van bamboe? zit daar ook nog iets anders in en wat dan ?
Misschien ergens een infopagina maken over de gebruikte materialen?

Ik heb de gezichtszeep, shampoo bar en nog wat andere dingen (haarborstel, stoffen tasje voor brood en groente/fruit) besteld. Over de gezichtszeep en de andere dingen ben ik heel tevreden. De...

Snel en goed verzonden; fijne producten.

Misschien kan de shampoo/azijn-tip vermeld worden bij de productomschrijving/gebruiksaanwijzing. Met hard water wordt je haar anders echt een zepige vieze bende en ren je gelijk naar de supermarkt voor een fles 'normale' shampoo.