Babongo

9.5/10

Positief.

Snelle levering.

Hannah Veldkamp

Van de weke voor de eerste keer wat producten besteld

mooi en betrouwbaar

een (klein) deel van de bestelling miste.

Mijn ervaring met Babongo is goed; de producten zijn origineel en worden snel geleverd.

De website is prettig ingedeeld en de bestelling is snel geleverd.

Elsemarie

Snel met vriendelijk briefje.

Snelle levering en service, fijne producten.

Maaike

Via een gerichte zoekopdracht naar een specifiek artikel terecht gekomen bij Babongo. Leuke site, snelle service! Ga er vast vaker bestellen :)

Altijd super persoonlijk en perfect verzorgd!

Het persoonlijke handgeschreven briefje, dat doet het hem altijd :)

Qua tips. Ben erg tevreden over de producten en de service, de website zou echter wel iets verbeterd kunnen worden. Een slimmere combinatie van categorieƫn en filters zou handig zijn. Shampoo, wat ik altijd koop, staat tussen de gewone zeep en ziet er op de plaatjes hetzelfde uit. Een combo pakket van 3 dezelfde was de laatste keer uitverkocht maar 3 x individueel is wat raar. Dat zou eigenlijk gewoon per stuk met een korting bij 3 of meer kunnen. Zou weer een product schelen op de site en dus het overzicht vergroten.

Daarnaast, de bedrijfsnaam. Blijf moeite houden die te onthouden dus zoek altijd m'n oude orders op. Zal aan mij liggen.

X

Leuk persoonlijk geschreven briefje!

X

Snelle levering en goede producten.

-Is goedkoper dan de gemiddelde site
-snelle levering
-beantwoord bijna alle vragen

-niet genoeg informatie over het product zelf
o.a. beewraps: werd niet aangegeven dat het gebruik ervan maar voor 1 jaar is (voelde aan als misleiding)
borstel: er stond niet bij of de pinnen van de borstel ook van hout waren gemaakt. Na gevraagd te hebben ook geen antwoord op gekregen.

Reactie Babongo:

Dankjewel dat je de moeite nam om feedback te geven naar aanleiding van je aankopen bij Babongo.

Goed te lezen dat je over een aantal zaken tevreden bent. Ik lees ook dat ik niet al je vragen heb beantwoord. Dat heb ik over het hoofd gezien. De pinnen van de haarborstel zijn ook van hout.

Wat betreft de bijenwasdoeken: ik kan me voorstellen dat het ontbreken van de informatie over de gebruiksduur niet OK voelt. Eerlijk gezegd vind ik die informatie op de verpakking niet zo handig. Ik begrijp dat Bee's wrap het als gemiddelde ziet. Maar ik heb de ervaring dat ze ook veel langer kunnen meegaan. En sommige doeken gingen korter mee. Dat hangt erg af van hoe intensief ze worden gebruikt. Gebruik je ze dagelijks, dan gaan ze minder lang mee dan wanneer je ze een paar keer per week gebruikt. En of je ze ook meeneemt onderweg en buiten gebruikt, voor welk doel je ze gebruikt. En of ze goed behandeld worden. Die factoren spelen allemaal een rol in de levensduur van de bijenwasdoeken. Zeer persoonlijk dus.

Ik ben blij dat je me hierop wees, ik zal de informatie over de gebruiksduur aanpassen, in die zin dat ik wat ik hierboven schrijf kort samengevat erbij zal vermelden.

Dankjewel nogmaals. Heb je aanvullende vragen of opmerkingen dan hoor ik het graag.

Fijne dag!

Hartelijke groet,

Nicole

Exploring Africa Travels

Helemaal tevreden met onze aankoop van ecologisch verantwoorde producten.

Inzet voor ecologische producten/ milieu vriendelijk

Hoop dat het assortiment uitgebreid word