Babongo

Je aankoop wordt beschermd

Super strak en vriendelijk bedrijf!

Persoonlijke benadering zoals het handgeschreven briefje bij de bestelling. Mooie nette verpakking

Nee hoor

Groot assortiment, fijn dat alles duurzaam is.

Leuk dat er een handgeschreven briefje bij zit, dat maakt t persoonlijk.

Nee.

Mieke

Goede artikelen en duidelijk verteld dat en waarom de levering langer zou duren.

Zeer duurzaam, zelfs geen plastic tape gebruikt bij de verpakking. Persoonlijk kaartje erbij. Top!

x

Goede producten en snelle levering.

Joe

X

Y

Joëlle van Arnhem

Ik ben erg tevreden!

Alles was duidelijk en fijn ingepakt in een klein doosje

Anja

Goede informatieve webshop. Blij verrast door het persoonlijke, handgeschreven berichtje bij de bestelling. Dat maakt het verschil!?

De bestelde artikelen zijn netjes en goed verpakt afgeleverd.

Geen, ga zo door!

Claire

Onwijs snel bezorgd, was ik zelfs verbaasd over! Dat hoefde voor mij niet eens per se, maar zeker prettig. En verder natuurlijk prachtige producten. Jessica mailde mij supersnel om te vragen of ik...

Toffe producten. Ik viel vooral op de zepen, maar was ook enthousiast over andere producten.

Er zijn een aantal producten waarvan ik me afvraag of wel echt duurzaam zijn. Als er plastic in zit, valt voor mij het duurzame al een beetje af. Ook als er polyester in iets zit, is natuurlijk gewoon aardolie. Maar die hoef ik natuurlijk niet te kopen, dus ik kies voor de andere prachtige producten die er worden verkocht.