ALMN

1911 beoordelingen

1911 Reviews

Goede ervaring. Persoonlijke benadering en service.

Ik ben zeer tevreden over de reactie tijd van de lease maatschappij als je een vraag stelt

IW

Met altijd veel plezier "samen gewerkt" met ALMN, nu ruim 7 jaar. Sinds 2 jaar ervaar ik minder persoonlijk contact, minder service/meedenken, het missen van credits als... Met altijd veel plezier "samen gewerkt" met ALMN, nu ruim 7 jaar. Sinds 2 jaar ervaar ik minder persoonlijk contact, minder service/meedenken, het missen van credits als "trouwe" klant. Dit was zeker wel zo in de eerste 4/5 jaar.

Dick

Fijne leasemaatschappij die met je meedenkt!

De klantgerichte aanpak is heel fijn. ALMN denkt mee in de situatie van de klant en is gul in de service.

Niet heel veel contact o.i.d. gehad afgelopen jaren, maar altijd prima geholpen.

Vlotte goede service. Goed bereikbaar en hulpvaardig

Titia Wentholt

Ik ben zeker tevreden over de service, klantvriendelijkheid en mail

Cor Ouwehand

Ik heb zeer goede ervaringen en met het zoeken naar een vervangende auto voor de golf, is er uitgebreid meegedacht en helaas bleek voor ons een nieuwe elektrische auto het niet te worden.
Het...
Het contact met Remco afgelopen tijd hebben we als zeer prettig en hij heeft bij elke mogelijke auto die we aanbrachten gelijk actie ondernomen en meestal binnen 1 dag, kregen wij een offerte in onze mailbox bezorgd