ALMN

Het is een prima lease bedrijf

Op zich weinig contact met indien nodig bereidwillig eea uit te zoeken en op te lossen

Contactmomenten zijn positief verlopen. Dus de algemene ervaring is zeker positief.

Prima ervaring mee,

De keer dat ik contact heb gehad was prima. Voor de rest geen contact van AML met uitzondering dat ik af en toe een e-mail krijg die ik meestal direct verwijder vanwege niet relevante inhoud.

Prettige samenwerking en persoonlijke benadering, laatst een ongeluk gehad en tijdens contactmomenten is de eerste vraag hoe het met mij gaat, dat geeft een fijn gevoel!

Goed bereikbaar, klantgericht, denken in oplossingen

Prima geregeld allemaal

Professionele club. Het bestellen van een auto zou lokaal moeten kunnen. Om voor mijn nieuwe Mazda naar Helmond te moeten rijden is niet handig. Ik snap dat je afspraken hebt met lokale dealers maar... Professionele club. Het bestellen van een auto zou lokaal moeten kunnen. Om voor mijn nieuwe Mazda naar Helmond te moeten rijden is niet handig. Ik snap dat je afspraken hebt met lokale dealers maar als rijder zou ik graag de auto gehaald hebben waar ook het onderhoud gebeurt (Groningen).