ALMN

Vooralsnog prima ervaring. Weinig rechtstreeks mee van doen gehad maar correct in de communicatie en prima voorwaarden

Bevalt eigenlijk wel goed , er is ook niks bijzonders voorgevallen en onderhoud wordt goed gedaan door de dealer.

1 x contact gehad voor vervanging van een autoruit. Goed doorverwezen, autoruit werd snel en professioneel vervangen.

Mijn Ervaring met ALMN is prima

Ik heb eerlijk gezegd nog niet echt te maken gehad met ALMN, omdat alles via de garage gaat. Daar word ik in ieder geval goed geholpen wanneer de auto bijvoorbeeld een beurt nodig heeft of er iets... Ik heb eerlijk gezegd nog niet echt te maken gehad met ALMN, omdat alles via de garage gaat. Daar word ik in ieder geval goed geholpen wanneer de auto bijvoorbeeld een beurt nodig heeft of er iets bijgevuld moet worden.

Goed bereikbaar, behulpzaam, vriendelijk en altijd bereid mee te denken in specifieke situaties.

Mijn ervaring is als auto rijder voor mij beter is

Mijn ervaring is dat ik altijd alles kan vragen en vriendelijk en snel reactie krijg. Altijd goed geholpen wordt en goed geïnformeerd wordt.

Mijn ervaring met de medewerkers van ALMN zijn altijd positief

Ik heb vooral persoonlijk contact met onze account manager. Heel fijn om mee samen te werken. Hij reageert altijd snel en is zeer service gericht.