Fijne, relaxte en vlotte service

Niet positief. Auto 2 keer meerdere dagen ter reparatie aangeboden omdat schade aan voorbumper eerste keer nog niet eens voor de helft was gerepareerd. VW Golf variant als vervangend vervoer... Niet positief. Auto 2 keer meerdere dagen ter reparatie aangeboden omdat schade aan voorbumper eerste keer nog niet eens voor de helft was gerepareerd. VW Golf variant als vervangend vervoer aangeboden, kreeg een Audi A1 wel met autoambulance gehaald en gebracht. Tweede keer weer VW Golf variant automaat toegezegd, werd een Skoda Skala handgeschakeld. Mijn auto rijdend gehaald en gebracht. Toch 130 km extra en nog eens 65 km brandstof voor de vervangwagen.
Ik ben een leek maar een half gespoten bumper en lopers in de lak moet toch niet door de eindinspectie komen?

Prima alleen vanwege omstandigheden eenmaal verplaatst en herstel duurde twee dagen langer. Maar geen probleem want splinternieuwe polo als vervangend vervoer.

Prettige service, duidelijke communicatie over doorlooptijden en afspraken, goed gerepareerd.

Auto Hoogenboom was ingeschakeld door onze leasemaatschappij om schade te repareren. Prima service, heel vriendelijk aan de telefoon, goed bereikbaar en denken echt met de klant mee. Duidelijke... Auto Hoogenboom was ingeschakeld door onze leasemaatschappij om schade te repareren. Prima service, heel vriendelijk aan de telefoon, goed bereikbaar en denken echt met de klant mee. Duidelijke afspraken en per mail bevestiging. Schade ook netjes gerepareerd. Top!

Uitstekende afspraken gemaakt welke allen juist zijn nagekomen.

Afspraken werden niet nagekomen. Auto zou woensdag maar uiterlijk donderdag gereed zijn. Donderdag naar Rotterdam gereden, auto niet gereed..mooie oplossing, auto wordt vrijdag thuis afgeleverd. Ook... Afspraken werden niet nagekomen. Auto zou woensdag maar uiterlijk donderdag gereed zijn. Donderdag naar Rotterdam gereden, auto niet gereed..mooie oplossing, auto wordt vrijdag thuis afgeleverd. Ook dit werd niet gedaan. Zaterdag de auto zelf in Rotterdam opgehaald. Suggestie om maar een fles wijn op de achterbank te leggen ivm extra effort (2 maal rijden), iok niet gedaan

Goeie ervaring keurig geholpen met duidelijke uitleg.