Erg tevreden over Auto Hoogenboom voor het schadeherstel. Met de haal- en brengservice werd mijn auto ingeruild voor een leenauto en 3 dagen later weer terug gewisseld. De achterbumper ziet er weer... Erg tevreden over Auto Hoogenboom voor het schadeherstel. Met de haal- en brengservice werd mijn auto ingeruild voor een leenauto en 3 dagen later weer terug gewisseld. De achterbumper ziet er weer uit als nieuw en op deze manier heb ik er zelf eigenlijk geen last van gehad.

Prima geregeld

Ik heb een positieve ervaring met jullie schadeservice. Professioneel en zeer vriendelijk maar ook transparant over de herstelwerkzaamheden. Schade herstelstappen (voor en na) werd met een... Ik heb een positieve ervaring met jullie schadeservice. Professioneel en zeer vriendelijk maar ook transparant over de herstelwerkzaamheden. Schade herstelstappen (voor en na) werd met een foto's vastgelegd en samen door gesproken. Schade is keurig hersteld, zo goed als nieuw. Hiernaast heb ik de auto gewassen en schoon opgeleverd gekregen (ook interieur). Voor de rest top service!

Ontzettend fijne geholpen en begeleid in mijn eerste proces met schade

Super tevreden,

zeer klantvriendelijke mensen en denken graag met je mee!
een top service staat bovenaan bij Auto Hoogenboom Schadeservice.
zowel van eerst contact tot...
Super tevreden,

zeer klantvriendelijke mensen en denken graag met je mee!
een top service staat bovenaan bij Auto Hoogenboom Schadeservice.
zowel van eerst contact tot transport en schadeservice is dit een top bedrijf!

Snelle vriendelijke service

Top, zeer vriendelijk en snel

Prima service.
Auto netjes gerepareerd en op tijd klaar.