C. de Beer

Ruim voldoende keuzemogelijkheden van kwalitatief goede kwaliteitsbanden.

Overzichtelijke presentatie van het gevraagde waarbij ruim voldoende informatie wordt verstrekt.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Geen opmerkingen

Frank

Scherpe prijzen, snelle en correcte levering direct bij zelf gekozen garage

Heldere website
Scherpe prijzen
Goed op de hoogte gehouden van status

Erik

Informatie was onvolledig op de website

Er werd niet vermeld dat de banden van 2015 waren, anders had ik deze niet gekocht

Beste Erik.

Zoals per e-mail besproken staan ook wij niet achter dit verhaal.

De orderpicking gebeurde in dit geval bij Continental Nederland en zij hadden moeten aangeven in hun bestand dat de banden net iets ouder waren dan 3 jaar.

Dan lezen wij deze namelijk niet in. Onze gemiddelde leeftijd voor de banden is nog geen jaar over het algemeen en banden van meer dan 3 jaar oud willen wij niet op onze website.

Jammer dat u dit merkte na montage, anders hadden wij kosteloos de banden omgeruild.

Om het leed te verzachten hebben we u een korting gegeven en hopen hiermee het euvel op een nette wijze te hebben opgelost.

;)

;)

PK

Gewoon goed geregeld, snelle levering en ook exact hetgeen besteld is.

Ruime keuze en redelijk eenvoudig vergelijkbaar.

Het koppelen met een montage bedrijf, zou ik iets duidelijker vermelden. Staat nu levering op ander adres. Die melding zou ik aanpassen uitbreiden.

Arnoud

Prima webwinkel, groot aanbod en een uitstekende afhandeling!

Goede website, snelle afhandeling

Ik zou met een andere vervoerder in zee gaan.

Pierre

Duidelijkheid

De levering van de postbezorger is niet handing te vinden wanneer hij langs komt.
Bij andere post order bedrijven is dit beter

Beste Pierre,

Bedankt voor uw feedback.

Tip voor de volgende keer:

Bij verzending kreeg u een email, waarin " predict"' staat.
Hiermee kunt u op de dag van levering zien hoe laat er geleverd wordt .
Dit is binnen een tijdvak van 1 uur. Bijvoorbeeld 14.00-15.00.

Dit is beter dan bij andere vervoerders die soms tijdvakken hebben van 4 uur.

Walter Kers

Heldere website, met name kwaliteitsimdeling is fijn

Overzichtelijk

Misschien iets keer montagepunten in de kop van noord holland

Marloes Ekkelkamp

Er was bij mij iets fout gegaan met de bankbetaling, dit heb ik netjes aangegeven in de mail, waarop ik een zeer respectloze mail terug kreeg van de autobanden prijsvechter. Ik heb gezegd wat ik...

Dat de de autobanden prijsvechter na een onvriendelijke mail van mij het alsnog opgelost heeft

Wanneer een klant aangeeft dat er iets niet goed gegaan is, proberen samen met de klant naar een oplossing te zoeken. Wanneer dit er niet is, wel de klant vriendelijk benaderen en de klant het gevoel geven dat het bedrijf er alles aan gedaan heeft.

Beste mevrouw Ekkelkamp,

U had 2 bestellingen geplaatst en 2 keer betaald.
Dit is voor ons niet vreemd, aangezien er meerdere klanten eerst 2 banden bestellen en na de bestelling besluiten om er toch nog 2 bij te bestellen.

Wij hebben in de 1e mail aangegeven, dat u alleen 2 keer kunt betalen, wanneer u 2 keer een betaalopdracht geef middels uw pincode tijdens betalen met iDeal.

Mocht dit bij u als onbeschoft zijn overgekomen, dan bieden wij daarvoor onze excuses aan.

Snelle levering, goede service