Vond je het bestellen gemakkelijk?

Particulier

Prima service

Afspraken nakomen

P van Gils

Top ervaring , goede info, snelle levering

R.leunisse

Goede en snelle levering , goede communicatie

A.Kopp

Later geleverd dan beloofd, was geen probleem, maar geen melding hierover gehad en dat is wel een probleem

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Kopp,
Bedankt voor uw review.
Levering duurt inderdaad langer dan u van ons gewend bent. Dit komt door de enorme vraag naar winterbanden.
In de bandenbranche noemen we dit...
Beste heer Kopp,
Bedankt voor uw review.
In de bandenbranche noemen we dit winterbandenseizoen en dat is de periode, dat er in een aantal landen verplicht gewisseld wordt naar winterbanden. Alle leveranciers hebben dan zo`n enorme vraag naar winterbanden dat alles wat vertraagd.
Wij hebben inderdaad 2 werkdagen langer over gedaan. Dit geven wij ook aan bij de producten onder de levertijd info knop en op de pagina https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/alles-over-levering/
Desondanks excuseren wij ons dat we bij u ongenoegen hebben veroorzaakt. Uiteraard wensen wij u veel plezier van de aankoop.
Etienne Persijn

Wim

Autobanden Prijsvechter

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Montagepunt-status niet altijd actueel. Mijn montagepunt was eigenlijk al gestopt. Het is uiteindelijk wel goed geregeld, maar er zou actiever (bijvoorbeeld jaarlijks) gechecked kunnen worden of de... Montagepunt-status niet altijd actueel. Mijn montagepunt was eigenlijk al gestopt. Het is uiteindelijk wel goed geregeld, maar er zou actiever (bijvoorbeeld jaarlijks) gechecked kunnen worden of de montagepunten nog actief zijn en hun info nog actueel is. Verder prima.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Wim.
Beste Wim.
Bedankt voor uw review.
Wij checken 2 x per jaar alle ca 500 montagepunten. Zij ontvangen dan van ons een email met de vraag of zij alle gegevens opnieuw willen controleren en waar nodig willen aanpassen.
Bij de inschrijving zijn alle montagepunten akkoord gegaan dat zij hun gegevens actueel houden. Helaas blijven wij wel afhankelijk van de informatie die wij krijgen.
Mocht het eventueel misgaan, dan is het zeker dat we het altijd oplossen voor de klant en dat wij garant staan voor de banden.
Etienne Persijn

Anton

Heel goede dienstverlening, snel en duidelijk

Prijs en kwaliteit

Koningsstal Infracare BV

alles prima. duidelijke website, makkelijk bestellen, goede levering.

Durk van Wieren

Werd nog gemail om ff een aantal zaken te controleren. Prima service!

Goede service en advies