AHC

AHC

nvt

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

J Rook

De vorige keer waren de banden snel geleverd en in de avond uren, waneer ik thuis ben

Banden prijs

Geen oordeel

L. de Roy van Zuydewijn

Correcte serviceverlening en meedenkend. Snelle afwikkeling in geval van retourzending

Ruud

Banden voor een aantrekkelijke prijs

prijs, montage-adressen

p.w.schat

Veel keuze, goede prijsstelling

Coƶrdinatie met locale garage, vlinders mij geen directe afstemming

Korthout

Zeer goed ervaring

De prijs vond ik zeer sterk punt

bruyninckx caj

Ik heb 2 banden besteld goedkoop en supers snel geleverd ?

ja zeker

ik heb geen zwakten punten ?

Dick Troost

Prima ervaring aan te bevele.

Don walle

Snel en voordelig

snelle levering

geen zwak punt

Micky Klaassens

Superlange ervaring! Al heel veel banden besteld super service

Goedkoop, snelle levering, klantvriendelijk