H F M DAHLBERG

Zeer uitgebreide informatie, super snelle levering,en ook niet onbelangrijk:de BESTE prijs voor de banden,een goedkopere kon ik niet vinden.

Snelle levering,en een zeer vriendelijke prijs voor de banden

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Ik zou U adviseren om op deze weg door te gaan(wel altijd vinger aan de pols)omdat ik werkelijk geen negatief punt kan opnoemen

Prima ervaring. Makkelijk zoeken, veel keuze, goede informatie. Wat wil je nog meer?

Ruime keuze, goede informatie, levert indien gewenst bij het montagepunt.

Meer montagepunten zou de zaak nog beter maken!

Banden waren netjes ingepakt en geleverd volgens afspraak!

Uitstekende service netjes op tijd geleverd en goed op de hoogte gehouden van de verzending. De verpakking was prima.

Arjan

Akkoord

Goede informatie op de site en ook telefonisch goede informatie gekregen

nvt

Renes

Prima banden, snel geleverd volgens de aangegeven beloftes.

Ik zag bij montagecentrum staan 10 euro per montage, echter was het 12.50 per band. Ze zeggen dat het een andere prijs was omdat het aluminium velgen zijn. Ook is de banden Firma erg onvriendelijk en niet behulpzaam. Ze hielpen ook niet met het naar buiten brengen van de banden. Er kwam ook geen glimlach vanaf. Jullie zijn prima. Maar hun niet

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Renes ( volledige naam bij ons bekend)

Jammer te vernemen dat de ervaring bij Parkstad in Kerkrade niet goed was.
Onze excuses daarvoor.

De montageprijs was in ieder geval juist. De € 2.50 meerprijs voor lichtmetalen / alu velgen staat ook op onze site vermeld.

Wellicht had de monteur zijn dag niet. Ik zie dat andere klanten wel tevreden waren bij dit bedrijf. Als het goed is ontvangt u nog een verzoek om het montagepunt te beoordelen. Daar kunt u uw ervaring plaatsen. Dit zien wij graag, om zo onze klanten een zo eerlijk mogelijk beeld te geven.

Overigens houden wij de montagepartners in de gaten. Mochten er meerdere klachten komen, dan mogen zij niet meer voor ons werken, omdat wij het belangrijk vinden, dat ook de montagepunten een goede ervaring bieden aan onze klanten.

Nogmaals bedankt voor uw eerlijke review.

Daniël van der Hoek.
Autobanden Prijsvechter

Boogaard

Na vele we sites te hebben bezocht kwam ik toch weer terug op de website van de prijsvechter. Ik kreeg daar het beste aanbod voor de gezochte autobanden.
Een klein minpuntje de kwalificatie...

Makkelijk zoeken naar soort en vergelijken

Ik ben zelf zeer kritisch maar kon geen min puntjes vinden

Sander Scholten

Prima service

Eimert Boerman

Banden gekocht snel geleverd voor een mooie prijs.

Snelle levering en afspraken nakomen

Niet gevonden

Van bastelaar

Goede service gemakkelijk te bereiken en ruime keuze

Goede beschrijvingen

Geen zwakke punten gevonden

J.c.kuijl

Prima duidelijke webshop....ben zeer in mijn nopjes met de banden.

Sterke punten zijn o.a. de info die je krijgt met het verloop van de banden waar ze zijn en wanneer ze afgeleverd zijn.
Duidelijke info via email

Niet kunnen ontdekken...volgende keer weer hier bestellen.