Reviews

8.9 / 10
4457 beoordelingen
Schrijf beoordeling

99% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9.2/10
Info over verloop order
8.8/10
Bestelgemak
8.7/10
Klantvriendelijkheid
8.8/10
Informatie op de website
8.7/10
Levertijd conform opgegeven levertijd 2-3 werkdagen
8.8/10

4457 Reviews

Anoniem

10/10

Zeer goed

Sterke punten

Prijs is prima en banden waren vlot binnen


Hendri

3/10

Band besteld. Kreeg keurig na 2 dagen een mail dat de band verstuurd was en dat ik een trackingcode zou ontvangen. Geen code ontvangen. week later geen band, geen code. Gebeld met... Band besteld. Kreeg keurig na 2 dagen een mail dat de band verstuurd was en dat ik een trackingcode zou ontvangen. Geen code ontvangen. week later geen band, geen code. Gebeld met bandenprijsvechter, voicemail en dat men nog drie weken op vakantie is.(en dat je wel kunt bestellen en betalen want de band wordt automatisch verstuurd, hmm) ..Gebeld met DPD of daar de fout zat. " sorry meneer de band is nooit bij ons aangeboden". Lekker dan. Een dure band besteld, betaald en niemand bereikbaar. E mail gestuurd om te kijken of daar reactie op kwam ...ook vakantie denk ik.
Ondertussen staat de auto stil moet ik van alles regelen omdat ik de auto niet volledig kan inzetten met een thuisbrengertje.
Krijg ik vorige week een mail(!?!) dat er een foutje in het systeem zit en dat ik zsm een trackingcode krijg van de band.
Ik zit nu nog steeds te wachten op de code maar de band is er inmiddels wel.
Het zal allemaal overmacht zijn er er zal ongetwijfeld een probleem met het systeem zijn geweest. Ik ben helaas diep teleurgesteld en zal de volgende band niet weer hier bestellen.

Sterke punten

Sorry ik kan ze niet benoemen.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

geen tips. Info is goed.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Hendri, Allereerst onze excuses voor het ongemak. Ons systeem is geheel geautomatiseerd. Wanneer u als klant besteld en via iDeal de bestelling voldoet, dan wordt de bestelling... Beste Hendri, Allereerst onze excuses voor het ongemak. Ons systeem is geheel geautomatiseerd. Wanneer u als klant besteld en via iDeal de bestelling voldoet, dan wordt de bestelling automatisch verzonden. Helaas (juist) tijdens onze vakantiesluiting, besloot 1 van onze aangesloten leveranciers haar computersysteem geheel te veranderen. Wij waren hiervan niet op de hoogte gesteld. Het gevolg was dat de leveringen 2-3 extra dagen bleven staan en dat het aanbieden van de trackingnummers niet meer werkte. Dit bestand werd in een nieuw format door de leverancier aangeboden, waardoor onze server dit niet meer kon lezen en wij u geen trackingnummer meer kon aanbieden. Zoals aangegeven waren wij met vakantie en konden we dit niet direct herstellen. Op dit moment wordt er hard aan gewerkt om het trackingsysteem weer geheel werkend te krijgen. We begrijpen dat dit voor u vervelend was en vinden dit natuurlijk spijtig. We doen er alles aan om de klant de juiste informatie te bieden, maar soms wordt dit verstoord door externe factoren. Uiteraard zullen onze systemen binnenkort weer als vanouds op de juiste manier werken. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Etienne Persijn Autobanden Prijsvechter


Aldert

8/10

Prijs is zeer scherp
En snelle levering

Sterke punten

Ondanks dat het bedrijf op vakantie was
Is het toch nog goed afgehandeld

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Geen


bartje

9/10

Gewoon goed zoals je verwacht

Sterke punten

op tijd geleverd en keurig verpakt

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

niks gevonden


Suresh

2/10

Is goed maar contact niet goed

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Suresh, Bedankt voor uw review. U geeft aan dat het contact slecht is geweest. Uiteraard hebben we dit bekeken om onze service te verbeteren. U heeft 1x per email contact... Beste heer Suresh, Bedankt voor uw review. U geeft aan dat het contact slecht is geweest. Uiteraard hebben we dit bekeken om onze service te verbeteren. U heeft 1x per email contact gezocht op 24-6 om 10.33 uur. Wij hebben uw mail beantwoord op dezelfde dag om 14.16 uur. Desondanks zullen wij trachten deze snelle responstijd nog meer te versnellen. Wij danken u dan ook voor uw input Met vriendelijke groet, Daniel van der Hoek Autobanden Prijsvechter


Anoniem

8/10

Goed,overzichtelijk

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Geef op uw website uw afwezigheid i.v.m. vakantie aan. Na mijn bestelling had ik nog een vraag maar pas toen bleek uw afwezigheid.


Anoniem

8/10

De banden waren er op tijd

Sterke punten

de levering

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

geen


Anoniem

7/10

Goed

Sterke punten

makkelijk

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

bezorging


jan vlielander

6/10

Het vervelende van de banden zijn, dat er geen dot vermelding kan worden gegeven. Als banden bij u binnen 3 jaar als recent worden gezien, is het voor een camper niet rendabel . Bvb ik koop op... Het vervelende van de banden zijn, dat er geen dot vermelding kan worden gegeven. Als banden bij u binnen 3 jaar als recent worden gezien, is het voor een camper niet rendabel . Bvb ik koop op 23/07/2019 4 nieuwe Pirrele banden 215/75/16 al sasons voor mijn camper (die er maar 6 jaar er om mogen zitten) maar ik heb banden gekregen met dot 26/18, dan zijn mijn banden al een jaar oud en kan ik er dus maar 5 jaar mee rijden voor mijn verzekering. Vervelend want dan zijn de banden eigenlijk niet goedkoop, want ze zijn immers al een jaar oud helaas. Ik baal hier van maar ze zitten helaas al omheen . Dus mensen met een camper geen banden kopen bij dit bedrijf.

Sterke punten

Snel geleverd

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Geen dot verwijzing. zou mensen met een camper dit bedrijf niet aanbevelen.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Vlielander. Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent. Uiteraard betreuren wij dit. Voor sommige campers stelt de verzekering een restrictie van 6 jaar ouderdom voor de banden.... Beste heer Vlielander. Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent. Uiteraard betreuren wij dit. Voor sommige campers stelt de verzekering een restrictie van 6 jaar ouderdom voor de banden. Dit kan zijn op basis van de dotcode, maar ook vanaf de montagedatum. Hierbij moet de factuur van montage overlegbaar zijn. Dit is per verzekeringsmaatschappij verschillend. Al onze banden worden geconditioneerd opgeslagen. waardoor deze niet of nauwelijks verouderen tijdens de opslag. De banden kunnen daarom minimaal de gestelde 6 jaar na montage worden gebruikt. De restrictie waar u op doelt, dient overigens wel expliciet in de verzekeringspapieren staan. Op veel fora en onder camperhouders wordt hier ook over gesproken, maar niet altijd wordt dit daadwerkelijk geeist door de verzekering. Helaas hebben wij geen zicht op dotcodes en is de omloopsnelheid zo hoog, dat we dit ook niet kunnen vermelden. Ook andere websites en bekende fastfitters bestellen de banden via dezelfde kanalen, waardoor ook zij niet van te voren weten, welke dotcode de banden hebben. Met vriendelijke groet, Etienne Persijn Autobanden Prijsvechter


Anoniem

8/10

Duidelijke website

Sterke punten

snelle levering goede prijs