gewoon goed

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

niets

Paul uit Zaandam

Scherp geprijsde kwaliteitsbanden. Goed bereikbaar per mail.

Snelle reactie op mailtjes met vragen en het meedenken bij het maken van keuzes.

Een voorziening op de website om te helpen bij het kiezen van het juiste ventiel bij banden op velg voor jouw automerk en -model.

D. de Boer

Zeer tevreden. Goede prijs/kwaliteit. Snelle levering.

Duidelijke website en snelle levering. Voor mijn huidige auto ook hier weer banden besteld.

Het bestellen verloopt via een stappenplan. Hierdoor krijg ik het gevoel dat het duidelijk voor mezelf is. De website is duidelijk en biedt ondersteuning.

De opzet van de website in het bestellen van de combinatie van velg en bijbehorende band.

Ik had een profiel aangemaakt. Ik had al materiaal in het winkelwagentje geplaatst. Ik wilde echter nog wat nazoeken en erover nadenken. Toen ik weer inlogde, was mijn winkelwagen weer leeg. Dat was niet prettig doordat ik opnieuw op zoek moest.

Ton v d Lubbe

Rob

Goedkoop en snelle levering

goedkoopste en snelle levering

Lex

Makkelijk te gebruiken website en aantrekkelijke aanbiedingen.

Gebruikersvriendelijk en overzichtelijk.

n.v.t.

Grote keuze snelle levering snelle reactie op probleem

Vermelding van niet meewerkend montagepunt

Quaedvlieg

Alles naar wens verlopen.

Danny blok

Super, verzending was snel en duidelijk

Duidelijk en snel