Lies Aelberts-Veekman

heel goed

Jeffrey

Vlotte levering, duidelijke site

Beschrijf hier uw ervaring

Pakket goed ontvangen, heel stevig verpakt, vlotte levering en een gratis sample gekregen en 2 toffe gadget!

Suzanne Geerlings-Duindam

Heerlijke producten + snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Hele fijne producten die werkelijk heerlijk ruiken!! Lekker tropisch. Ik koop elk jaar weer opnieuw zonnebrand en aftersun van dit merk. Ik zou geen andere willen. De levering is ook erg snel. Fijn... Hele fijne producten die werkelijk heerlijk ruiken!! Lekker tropisch. Ik koop elk jaar weer opnieuw zonnebrand en aftersun van dit merk. Ik zou geen andere willen. De levering is ook erg snel. Fijn want mijn verbrande rug kon wel een aftersunnetje gebruiken;) de forever after - aftersun is echt de beste! De zonnebrand met bronzer doen ook echt goed hun werk, ze beschermen maar maken heeeel bruin. Ik raad het iedereen aan!!

Daimy Snel

Top

Carla Beekhuizen

Fijne producten

Angelique Reith

Altijd alles op voorraad

Beschrijf hier uw ervaring

Prima ! Alleen mijn levering had er vertraging bij de post …. Zou op een dinsdag geleverd worden .. volgens post.nl maar werd uiteindelijk donderdag.

Patricia Cosyns

Duidelijke website met voldoende uitleg over producten. Altijd correcte levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede prijs-kwaliteit. Gebruik deze producten al jaren.

Ton Kolkman

Geweldige producten.

Beschrijf hier uw ervaring

Gebruik de Australian Gold producten al de nodige jaren met volle tevredenheid. Het

Alain Vandenplas

👍👍

👍👍

Sabrina Lalopua

Geweldig

Beschrijf hier uw ervaring

Heb een bestelling gedaan en deze werd supersnel geleverd inclusief een extra proefmonster en een leuke sleutelhanger !!