Aj Witte

Wat ons betreft alleen maar positief

Alles naar wens

Inge Scheemaker

Altijd fijner bij de ‘maker’ zelf te kopen

Beschrijf hier uw ervaring

Het werd dezelfde dag nog verzonden, dag erna al ontvangen! Lekker je huid marineren in de bronzercremes, het ruikt lekker, snel bruiner en langer van de gebruinde huid genieten dan zonder australia... Het werd dezelfde dag nog verzonden, dag erna al ontvangen! Lekker je huid marineren in de bronzercremes, het ruikt lekker, snel bruiner en langer van de gebruinde huid genieten dan zonder australia gold! Ook fijn dat prijzen varieren!
Love it! Mensen vragen in de zomer of ik indo ben (ben ook indo) hihihi, voor de rest zonnebank-indo 😝

Annelies Dilien

Zeer duidelijke website. Correcte prijzen. Enkel wel rekening houden met een langere levertijd dan de meeste website.

Duidelijk en correcte prijzen

Ann De Decker

Gewoonweg top!

Beschrijf hier uw ervaring

Supersnelle levering. Dag na bestelling ontvangen. Met deze zonneproducten nog geen ervaring. Kan dit maar uittesten als we op vakantie zijn. Hopelijk wat sneller een bruin kleurtje. 😍

Mathilda Daals

Heel goed.

Heel goed.

Anita Scholgens-Wehren

Duidelijke site, snelle levering

Heel tevreden over producten

Marian Boonhof

Snelle levering, super service.
Een aanrader.

Beschrijf hier uw ervaring

Was probleem met DHL servicepoint.
Opnieuw geleverd binnen een dag.

Patries

Heel tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Vandaag gekocht, gebruikte 15 min zon 2 uur later smeren en weer 10 min zon. Melkwitte benen zijn niet verbrand maar heeft een mooie lichte gloed. Op naar meer mooie zonnige dagen.

Nico van Ginkel

Zeer goed

Monica Houben

Heel snelle service maar vooral
Top producten.

Beschrijf hier uw ervaring

Maandag besteld en woensdag bezorgd. Ik heb al vanaf 2005 ervaringen met Australian. Ik gebruik de forever als insmeer crème. Dit ruikt zo lekker is heel erg vocht inbrengend en gebruik het zelfs op... Maandag besteld en woensdag bezorgd. Ik heb al vanaf 2005 ervaringen met Australian. Ik gebruik de forever als insmeer crème. Dit ruikt zo lekker is heel erg vocht inbrengend en gebruik het zelfs op mijn gezicht. De zonnebank crèmes zijn super en eigenlijk alle producten. Ik blijf erbij want als het goed is, blijf je erbij. Ingrediënten zijn niet veranderd door de jaren heen en dat is voor mij echt wat super is. Jammer dat de verpakking inhouden net iets kleiner zijn geworden. Over de producten alleen maar lof 🥰