Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Frits

Mooi me pakket binnen met een prachtige Christian ring

Echt echt ontzettend tevreden!

Beitske den Engelsen

Werd vriendelijk en deskundig geholpen. Een opaal in een gouden ring laten zetten, overtreft mijn verwachtingen.
Mooi gedaan en snel. Vriendelijk dank!

Het contact per whatsapp was efficiënt.

Nee

Gisteren mijn nieuwe armband ontvangen zeer tevreden

Peter evers

Na telefonisch overleg is er perfect naar mijn wensen geluisterd dus kreeg ik foto's toegestuurd of ik die ring wat vond , en ik kan alleen maar zeggen dat hij prachtig was tegen een meer als... Na telefonisch overleg is er perfect naar mijn wensen geluisterd dus kreeg ik foto's toegestuurd of ik die ring wat vond , en ik kan alleen maar zeggen dat hij prachtig was tegen een meer als normale prijs ( wat een service .
) aansluitend de maat gecheckt en is de ring passend gemaakt en opgestuurd .
hij is prachtig en past qua kleur bij ons 40 jarig huwelijk.
super bedank Atelier Christan voor alle werk die jullie ervan gemaakt hebben namens mijn vrouw en mij .
jullie verdienen een dikke 10

alles vanaf het eerste telefoontje tot de levering is perfect

kan niks aan verbeteren

Nick

Oud goud ingeleverd voor contant geld.

Vlot

nee

Voor me vriendin een nieuwe ketting laten maken zeer aparte ontwerpjes. Bedankt goudsmid Patrick :)

Zeer vakbekwaam

Fam: Harkems

Van onze oud goud nieuwe sieraden laten maken. Super geregeld

Sieraad was prachtig op website en binnen 1 dag ontvangen maar helaas was het om me vinger niet zo mooi nadat ik het product had terug gestuurd kreeg ik binnen 2 dagen geld al terug erg snel en... Sieraad was prachtig op website en binnen 1 dag ontvangen maar helaas was het om me vinger niet zo mooi nadat ik het product had terug gestuurd kreeg ik binnen 2 dagen geld al terug erg snel en tevreden zal zeker weer iets anders bestellen producten zijn te mooi ervoor haha

snel en goed te werk

neen