Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Van Vliet

Dit bedrijf staat voor je klaar om schitterende sieraden te maken, ook in vervelende tijden. Vaklui

Weten waar ze over hebben

Henk

Super service. Ik heb samen met hen een sieraad ontworpen dat daardoor een hoge emotionele waarde heeft gekregen ter nagedachtenis aan mijn dierbare vrouw. Het is geen sieraad uit een boekje maar... Super service. Ik heb samen met hen een sieraad ontworpen dat daardoor een hoge emotionele waarde heeft gekregen ter nagedachtenis aan mijn dierbare vrouw. Het is geen sieraad uit een boekje maar een persoonlijk sieraad. Ik kwam binnen zonder een vastomlijnd idee maar met de creativiteit en betrokkenheid van hen zijn we samen tot een supermooie ontwerp gekomen.
Een sieraad met een verhaal

Service en betrokkenheid. Afspraak is afspraak

Sandra

Kwaliteit

Neen

Mooie verlovingsringe voor mijn vrouw

goed

nee

Top product en snel geleverd

Madelin

Eerste ervaring met Christian gewoon goed. Bestellen makkelijk. Levering snel een aanrader dus!

goed

Juultje

Hartelijke en zeer klantvriendelijk contact

snel

Joa

Echt meer dan prima dankjewel

Geertshuis

Pracgtige oorbellen met edelstenen laten maken.
Pracgtige oorbellen met edelstenen laten maken.
Deze juwelier heeft zowel oog voor het product als voor de klant en weet precies hoe hij maatwerk moet leveren zodat het sieraad bij de klant past, uniek is en uniek blijft.

Er wordt in mogelijkheden gedacht.

In mijn zoektocht naar de perfecte verlovingsring kwam ik bij Christian uit. Aan de hand van een voorbeeld heeft hij een prachtige en unieke ring ontworpen en gesmeed!

Naast het vakmanschap voel je je echt welkom en wordt er echt met je meegedacht. Een heel prettig traject! Ik denk dat de prachtige ring stiekem wel heeft meegeholpen, dankjewel!