Leuke en vakmensen!

Je kunt in Apeldoorn ,van alle bedrijven, het snelste terecht bij Pouw als je schade hebt.
Snel geholpen en vakkundig gemaakt en auto schoon van binnen en buiten terug gekregen

Supervriendelijk, duidelijke communicatie, uitstekende reparatie

Super goed bedrijf! Fijne mensen en je wordt er goed geholpen! Echt een aanrader.

Hele keurige reparatie, vriendelijk personeel. Alleen wel een lange wachttijd. Maar de schade hoefde niet meteen gemaakt te worden, dus in mijn geval geen probleem.

In verband met onze vakantie was het spannend of de auto op tijd klaar kon zijn. Dit is gelukt! Heel fijn

Reparatie prima verricht, afspraken nagekomen en goed gecommuniceerd.

Snelle afhandeling van de schade. Super service en vriendelijk personeel. Kreeg ook leenwagen van het bedrijf. SUPER

Vriendelijk personeel , schade keurig gerepareerd, bovendien auto nog schoongemaakt waarvoor dank. enig minpuntje, duurde wat lang voordat ik terecht kon. Een goed bedrijf heeft veel klanten en dus... Vriendelijk personeel , schade keurig gerepareerd, bovendien auto nog schoongemaakt waarvoor dank. enig minpuntje, duurde wat lang voordat ik terecht kon. Een goed bedrijf heeft veel klanten en dus is het te verklaren en te billijken . Aanbevelenswaardig herstelbedrijf