Betrouwbare planning en goede kwaliteit

Prima service. Goed en vriendelijk geholpen. Mooi herstel van de schade.
De koffie is heerlijk.

Grote krasschade hersteld. Erg tevreden: keurig uitgevoerd, vriendelijke mensen.

Ze hebben mij snel, professioneel en vriendelijk kunnen helpen. Helemaal top dus.

Klantvriendelijk, en vakwerk.

Goede service, goede prijs/ kwaliteitverhouding.

Goede , professionele en persoonlijke service

Wat een klantvriendelijkheid!! Rijden mee, stellen je gerust. Snel en vakkundig alles gemaakt. Een aanrader om je auto in goede handen achter te laten en geheel hersteld terug te krijgen. Bedankt... Wat een klantvriendelijkheid!! Rijden mee, stellen je gerust. Snel en vakkundig alles gemaakt. Een aanrader om je auto in goede handen achter te laten en geheel hersteld terug te krijgen. Bedankt Mvg Martijn en Cassandra

Na telefonisch contact, een bezoek gebracht aan ASN Autoschade Van Veen te Leiden.
ik ben netjes ontvangen bij de receptie, waarbij eerst de benodigde gegevens werden gedeeld en daarna een visuele inspectie van de schade.
Aan de hand van deze schade is er een afspraak ingepland en gevraagd of ik gebruik wilde maken van een leenauto, een en ander duidelijk via mail bevestigd.
Schade is volgens afspraak keurig hersteld.

Snel, vakkundig, vriendelijk, flexibel....gewoon keigoed!