Schade aan je auto is nooit leuk. Gelukkig ben ik vriendelijk en professioneel geholpen door de medewerkers ASN Autoschade Van Veen Leiden. Op de afgesproken dag kon ik de auto brengen en op de... Schade aan je auto is nooit leuk. Gelukkig ben ik vriendelijk en professioneel geholpen door de medewerkers ASN Autoschade Van Veen Leiden. Op de afgesproken dag kon ik de auto brengen en op de afgesproken dag stond de auto weer gewassen klaar.

Keurig ,netjes afgeleverd , komen afspraken na , auto terug gebracht netjes en gewassen top

Komen afspraken na auto gewassen terug helemaal top

Vriendelijke personeel. Snel en correcte prijsopgave. Duidelijkheid. Snel en vakkundig .een aanrader.

Maakt correcte afspraken en levert, voor zover ik dat als leek kan beoordelen, uitstekend werk af!

Mijn ervaring is zeer goed. Ik kwam onaangekondigd met het verzoek voor een inspectie van de schade en daarna het maken van een afspraak. Ik werd meteen geholpen door een zeer vriendelijke... Mijn ervaring is zeer goed. Ik kwam onaangekondigd met het verzoek voor een inspectie van de schade en daarna het maken van een afspraak. Ik werd meteen geholpen door een zeer vriendelijke medewerker. Andere mensen die ik daarna sprak waren al net zo vriendelijk. Een afspraak werd gemaakt, en inmiddels is de schade perfect hersteld. Eigenlijk een perfecte 'klantervaring'.

Keurig geholpen en schade is perfect gemaakt !
Blij mee omdat ik heel zuinig ben op mijn auto

Zeer aangenaam en efficiënt.

Prima service en kwalitatief goed resultaat

Hele vriendelijke en behulpzame mensen, ook bij een verzekering die moeilijk deed was ASN heel geduldig. Erg tevreden!