Gewoon langs kunnen gaan zonder afspraak, ter plekke afstpaak en inschatting duur gemaakt. Ik kreeg een prima ebike als leen (auto was niet nodig) en bij ophalen bleek de auto gewassen! Ik was blij... Gewoon langs kunnen gaan zonder afspraak, ter plekke afstpaak en inschatting duur gemaakt. Ik kreeg een prima ebike als leen (auto was niet nodig) en bij ophalen bleek de auto gewassen! Ik was blij verrast.

Goed schadeherstelbedrijf. Er wordt vervangend vervoer aangeboden, keuze uit een e-bike of auto. Ik heb van beiden gebruik gemaakt, dit is zeer goed bevallen.
Medewerkers zijn vriendelijk in...
Medewerkers zijn vriendelijk in contact en houden je goed op de hoogte. De schade zelf is netjes verholpen.

Verwijderen van lichte schade Mazda cx 5.
Duidelijke communicatie ondanks de moeilijke kleur perfect hersteld en binnen de afgesproken tijd.

Correcte behandeling en informatie.Prima reparatie en aflevering.

Prima!
aardig personeel zeer klantvriendelijk,
Werkt zoals afgesproken. Auto op tijd klaar en keurig in de rijrichting gezet. Simpele dingen die waarschijnlijk niet iedereen opvalt.

Goede service, klantgericht en klant staat centraal.

Alles is uiterst correct en tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Houdt zich aan de afspraken