Ik ben heel klantvriendelijk en deskundig geholpen. Ik ben netjes te woord gestaan, het gehele proces verliep op rolletjes en er is duidelijk met mij gecommuniceerd wanneer ik naar verwachting mijn... Ik ben heel klantvriendelijk en deskundig geholpen. Ik ben netjes te woord gestaan, het gehele proces verliep op rolletjes en er is duidelijk met mij gecommuniceerd wanneer ik naar verwachting mijn auto weer kon ophalen. Het resultaat van de reparatie is ook perfect. Super tevreden!

Het bedrijf staat voor goede service en je wordt er vriendelijk geholpen.
Het bedrijf staat voor goede service en je wordt er vriendelijk geholpen.
Het herstellen van de schade gebeurt op een vakkundige manier zeer goede arbeid ,ik kan dit bedrijf dan ook ten zeerste aanraden.

Ik vond het contact zeer prettig. De medewerkers zeer kundig en ook denkend in oplossingen die minder kosten dan nieuw vervangen. Helaas bleek dat mijn portieren niet meer te repareren waren en toch... Ik vond het contact zeer prettig. De medewerkers zeer kundig en ook denkend in oplossingen die minder kosten dan nieuw vervangen. Helaas bleek dat mijn portieren niet meer te repareren waren en toch vernietigd moesten worden maar ik werd daarvan op de hoogte gehouden. De vervangende auto was zeer luxe en goed geregeld. Telefonisch goed bereikbaar.

De schade was goed gerepareerd en auto is mooi schoon opgeleverd.
Personeel was duidelijk en vriendelijk en ook de leenauto was netjes en schoon.

Het was allemaal goed geregeld, van begin tot eind. Duidelijke informatie en afspraken allemaal nagekomen. Erg tevreden over de ontvangst en afhandeling: top bedrijf

Uiterst snelle service (binnen 1 dag). Na herstel van de auto, de auto keurig gewassen en gezogen. Top!

Zakelijk, en komen hun afspraken na.

Prima contact qua inplannen afspraak, gezien de drukte duurde het even voordat de afspraak plaats kon vinden. Vriendelijk personeel, komen afspraken na qua tijdigheid.

Duidelijke afspraken. De auto was bij aflevering van buiten en van binnen spik en span. Goed hersteld en een fijne service met een prima leenauto