Vriendelijk en vlot personeel, de intake verliep soepel en zonder gedoe. Nette leenauto voor drie dagen, werd op de eerste hersteldag gebeld om dat ze een eerdere schade zagen waarvan ik op de... Vriendelijk en vlot personeel, de intake verliep soepel en zonder gedoe. Nette leenauto voor drie dagen, werd op de eerste hersteldag gebeld om dat ze een eerdere schade zagen waarvan ik op de hoogte was maar attent om te informeren of ik er van wist.
Zeer net opgeleverd met als extra plaatsen van ontbrekende mistlampen voor en vervangen gebutste nummetplaat die niet bij de schade hoorde, top!

De ontvangst is vriendelijk en deskundig.
Het herstel van de schade is vlekkeloos.
Een goede ervaring.

Geweldig, fijn contact met de vestigingsmanager en zeer mooi resultaat!

Er is aan de achterkant niets meer te zien van de schade top gedaan

Matig, doen niks extra.iets aantippen of zo. Als je buiten de verzekering om iets wilt laten doen, word je niet teruggebeld.
De schade wordt wel prima hersteld.

Ik had geen eerdere ervaring met schadeherstelbedrijven. Ook deze schade is door een ander veroorzaakt. Gelukkig liet deze persoon zijn personalia achter, zodat ik verzekeringstechnisch geen... Ik had geen eerdere ervaring met schadeherstelbedrijven. Ook deze schade is door een ander veroorzaakt. Gelukkig liet deze persoon zijn personalia achter, zodat ik verzekeringstechnisch geen problemen heb gehad.
ASN heeft mi en verzekeringstechnisch en qua schadeherstel goed werk geleverd.
Ik ben in ieder geval tevreden, het was mijn eerste keer en voor mij blijft het daarbij.

Klantvriendelijke en deskundige afhandeling van de schade. Meld mij weer bij onverhoopte schade.

Het duurde even maar het resultaat mag er zijn

Prima dienstverlening. Je wordt uiterst vriendelijk te woord gestaan en de afhandeling gaat soepel. Het belangrijkste, het schadeherstel, is zeer goed gedaan. Je krijgt daarnaast je auto gewassen... Prima dienstverlening. Je wordt uiterst vriendelijk te woord gestaan en de afhandeling gaat soepel. Het belangrijkste, het schadeherstel, is zeer goed gedaan. Je krijgt daarnaast je auto gewassen terug, de auto leek nieuw! Prima bedrijf.