Dit is mojn eerste ervaring metAutoschade Luchjenbroers.
Is goed bevallen.
Mijn dochter heeft ook goede ervaringen .

Zeer snel en vakkundig geholpen! Kreeg zelfs achteraf een dossier met foto's te zien wat er allemaal gebeurd was met de auto. Daarnaast gewoon een goeie degelijke leenauto meegekregen.

Professioneel bedrijf en zeer klantvriendelijk. Duidelijke communicatie en je weet waar je aan toe bent. Reparaties werden tot op heden naar volle tevredenheid uitgevoerd. Ik kom graag weer terug,... Professioneel bedrijf en zeer klantvriendelijk. Duidelijke communicatie en je weet waar je aan toe bent. Reparaties werden tot op heden naar volle tevredenheid uitgevoerd. Ik kom graag weer terug, alhoewel ik hoop dat het niet op korte termijn is. Ik zou ASN Autoschade Vermaire Haarlem aan iedereen van harte aanbevelen.

Het contact heb ik als prettig ervaren. De medewerkers zijn zeer bekwaam en willen graag meedenken in de situatie.

Helaas heb ik al meerdere malen contact gehad met ASN als...

Helaas heb ik al meerdere malen contact gehad met ASN als schadebedrijf, gelukkig hebben ze ondanks omstandigheden altijd prima service verleend.

Het enige wat ik heb als feedback. Bij het ophalen van mijn auto was er nog wel glas te vinden zowel voor -als achterin de auto. Voorafgaand heb ik gevraagd of dit geregeld zou worden, dit werd ook beaamd. In de auto stond ook dat de auto voor aflevering is gecontroleerd echter is dit dus gemist.

De medewerker die de auto afleverde bood aan om dit alsnog te doen maar ik had een andere afspraak dus kon er helaas niet op wachten en heb het zelf gedaan. Dit was netjes geweest als het nog eens gecheckt was voor aflevering.

De algemene ervaring is medium, normaal ben ik beter gewend. De reparatie duurde aanzienlijk langer dan gepland, wat natuurlijk kan en mag gebeuren, maar had het enorm gewaardeerd als ik hier... De algemene ervaring is medium, normaal ben ik beter gewend. De reparatie duurde aanzienlijk langer dan gepland, wat natuurlijk kan en mag gebeuren, maar had het enorm gewaardeerd als ik hier proactief over zou worden geinformeerd.

daarnaast moet ik helaas terug, omdat niet alles goed was gemonteerd. Gelukkig werd het wel goed opgelost :)

Dit is een bedrijf wat mij vanaf begin af aan veel vertrouwen heeft gegeven. Heel vriendelijk en ontzettend snelle en goede service. Ik werd snel geholpen ook tussendoor met kleine reparaties. Ze... Dit is een bedrijf wat mij vanaf begin af aan veel vertrouwen heeft gegeven. Heel vriendelijk en ontzettend snelle en goede service. Ik werd snel geholpen ook tussendoor met kleine reparaties. Ze stonden mij altijd super vriendelijk te woord en waren heel behulpzaam. Voor mij echt een top bedrijf in Menaldum!

belangrijkste: de schade is 100% hersteld en zelfs de auto was helemaal schoongemaakt!
TOP!! Het contact was prima, iedereen die ik gesproken heb super vriendelijk maar het aller-
TOP!!

Professioneel te woord gestaan en geholpen. Kwaliteit is prima. Nalevering wordt weleens vergeten

Een afspraak kan snel worden gemaakt en een vervangende elektrische auto word geregeld.
Op de datum van reparatie staat de vervangende auto klaar.
Er wordt teruggebeld als de auto klaar...
Op de datum van reparatie staat de vervangende auto klaar.
Er wordt teruggebeld als de auto klaar is.
De auto werd schoon en perfect gerepareerd afgeleverd.