Erg fijn bedrijf, ik ben ontzettend goed geholpen. Waarbij het personeel echt in mijn belang heeft gedacht en zodanig heeft gehandeld.

Snelle afhandeling, perfecte reparatie, goed contact, vriendelijke benadering, locatie goed bereikbaar, goede leenauto.

Heel fijn geholpen. 5 schadebedrijven gesproken en nergens werd ik binnen 5 weken geholpen. Maar wel bij ASN Rotterdam-Zuid! Enthousiaste medewerkers die graag met je meedenken. En niet... Heel fijn geholpen. 5 schadebedrijven gesproken en nergens werd ik binnen 5 weken geholpen. Maar wel bij ASN Rotterdam-Zuid! Enthousiaste medewerkers die graag met je meedenken. En niet onbelangrijk de auto werd keurig neyjes gerepareerd afgeleverd!

Mijn ervaring is goed. de auto is goed gemaakt

Prima geregeld. Was iets later klaar dan gepland, maar het gebruik van een goede leenauto was geen probleem.

Zeer tevreden over het contact, plannen van een afspraak en het afhandelen van de schade. Leuke en vriendelijke mensen.

Vriendelijke balimedewerkster en bereid alle vragen te beantwoorden, de reparaties precies volgens de planning

Vriendelijk en hulpvaardig.

Top tent, fijne medewerkers, snelle service

Klantvriendelijk en alles is goed verlopen. Service is goed eigenlijk niets op aan te merken.