Leveren prima werk, echter heb ik de ervaring dat het puntje op de i vaak wordt vergeten

Duidelijk informatie , meedenken en vriendelijk personeel . Afspraken worden negekomen

Vriendelijke behulpzame mensen. Mijn auto is vakkundig gerepareerd. Heel blij mee.

Heel prettig ontvangen, duidelijke informatie over de reparatie van de auto en wanneer dit gaat gebeuren. Prima auto, tijdelijk als vervanging. Ik ben heel tevreden. Heel vriendelijk personeel,... Heel prettig ontvangen, duidelijke informatie over de reparatie van de auto en wanneer dit gaat gebeuren. Prima auto, tijdelijk als vervanging. Ik ben heel tevreden. Heel vriendelijk personeel, nemen alle tijd om e.e.a. toe te lichten.

Hele aardige mensen, zeer communicatief, transparant en professioneel.

Contact verliep helaas onduidelijk. 3 keer langsgeweest in totaal en maar de helft van de schade is verholpen. Zogenaamd dossier wat aan werd gemaakt helaas niet gezien, ruit werd na 2 afspraken pas... Contact verliep helaas onduidelijk. 3 keer langsgeweest in totaal en maar de helft van de schade is verholpen. Zogenaamd dossier wat aan werd gemaakt helaas niet gezien, ruit werd na 2 afspraken pas geleverd na tussenkomst verzekering. Deuk zit nog steeds in mijn auto na de inbraak. Communicatie ter plekker helaas onvriendelijk.

Dit is mojn eerste ervaring metAutoschade Luchjenbroers.
Is goed bevallen.
Mijn dochter heeft ook goede ervaringen .

Zeer snel en vakkundig geholpen! Kreeg zelfs achteraf een dossier met foto's te zien wat er allemaal gebeurd was met de auto. Daarnaast gewoon een goeie degelijke leenauto meegekregen.

Professioneel bedrijf en zeer klantvriendelijk. Duidelijke communicatie en je weet waar je aan toe bent. Reparaties werden tot op heden naar volle tevredenheid uitgevoerd. Ik kom graag weer terug,... Professioneel bedrijf en zeer klantvriendelijk. Duidelijke communicatie en je weet waar je aan toe bent. Reparaties werden tot op heden naar volle tevredenheid uitgevoerd. Ik kom graag weer terug, alhoewel ik hoop dat het niet op korte termijn is. Ik zou ASN Autoschade Vermaire Haarlem aan iedereen van harte aanbevelen.

Het contact heb ik als prettig ervaren. De medewerkers zijn zeer bekwaam en willen graag meedenken in de situatie.

Helaas heb ik al meerdere malen contact gehad met ASN als...

Helaas heb ik al meerdere malen contact gehad met ASN als schadebedrijf, gelukkig hebben ze ondanks omstandigheden altijd prima service verleend.

Het enige wat ik heb als feedback. Bij het ophalen van mijn auto was er nog wel glas te vinden zowel voor -als achterin de auto. Voorafgaand heb ik gevraagd of dit geregeld zou worden, dit werd ook beaamd. In de auto stond ook dat de auto voor aflevering is gecontroleerd echter is dit dus gemist.

De medewerker die de auto afleverde bood aan om dit alsnog te doen maar ik had een andere afspraak dus kon er helaas niet op wachten en heb het zelf gedaan. Dit was netjes geweest als het nog eens gecheckt was voor aflevering.