Emma van Schenk

Fantastische natuurlijke recepten en uitstekende producten te koop in de webshop. Zeer prettige en heldere uitleg. En nu lees ik nog dat er een deel van de opbrengst van een boek naar een goed doel... Fantastische natuurlijke recepten en uitstekende producten te koop in de webshop. Zeer prettige en heldere uitleg. En nu lees ik nog dat er een deel van de opbrengst van een boek naar een goed doel gaat waar ik blij van word. Ik ben helemaal fan😍😍😍

Sterke punten of zwakke punten

Uitermate goed verzorgd en met hart voor de wereld

Lieve

Zeer positief

Sterke punten of zwakke punten

goede communicatie, super snelle verzending

SWT Hartog-Dielessen

Sterke punten of zwakke punten

Snelle levering, goed verpakt.

Aryanna

Ik vind het een fijne website met veel informatie over etherische oliën.

Sterke punten of zwakke punten

Heel duidelijke website, mooie verzorgd. Makkelijk in gebruik voor wat betreft bestellingen plaatsen.

Marloes

Positief

Sterke punten of zwakke punten

Snelle verzending duidelijke communicatie. Site ook heel goed en transparant opgezet.

JZ

Alles goed verpakt, een duidelijke track en trace en snel bezorgt

Celina

Een pakketje bestelt om de vlierbessensiroop te maken, makkelijk bestellen, duidelijke uitleg ook bij de producten zelf en snelle levering! Ik heb alleen het idee dat er weinig gereageerd wordt op... Een pakketje bestelt om de vlierbessensiroop te maken, makkelijk bestellen, duidelijke uitleg ook bij de producten zelf en snelle levering! Ik heb alleen het idee dat er weinig gereageerd wordt op de reacties die mensen achterlaten onder blogs/artikelen, dat is wel jammer

Sterke punten of zwakke punten

Duidelijke, overzichtelijke website maar mis wel de communicatie met klanten in de reacties, staan goede vragen in :)

Suzanne

Fijne communicatie.

Snelle verwerking en verzending

Maaike Aarts

Eerste keer besteld, meteen verzonden.
Eerste keer besteld, meteen verzonden.
Ben zelf zoekende begonnen met YL en ben verder gaan zoeken na 1.5 jaar prijstechnisch en kwaliteit bevalt deze beter tot nu toe. Hebben jullie ook een catalogus?

Top ga zo door.

Sien