J. van Dieren

Fijne duidelijke uitleg.

Sterke punten of zwakke punten

Sterk, altijd snel antwoord via de mail. Zwak dat er geen antwoord gegeven wordt op vragen onder recepten.

Stella Jaring

Sterke punten of zwakke punten

Alles soepel verlopen. Ik vind wel onduidelijk als je bv op kleine flesjes klikt. Het fotootje bv 3 flesjes laat zien terwijl je ze 1 voor 1 besteld. Niet de 3 op foto in 1x voor de prijs die je... Alles soepel verlopen. Ik vind wel onduidelijk als je bv op kleine flesjes klikt. Het fotootje bv 3 flesjes laat zien terwijl je ze 1 voor 1 besteld. Niet de 3 op foto in 1x voor de prijs die je ziet. Dat ervaar ik als verwarrend.

De Aromazorg. Ster

Heb de bestelling nog niet ontvangen kan daarom nu nog geen volledig antwoord geven. Maar daar kunnen jullie ook niet veel aan doen. Dat het bij de verzending langer duurt vanwege sint drukte.

Sterke punten of zwakke punten

Verder geen bijzondere punten.
Met de betaling ging het bij mij mis maar dat is goed opgepakt en opgelist

Nvt

Sterke punten of zwakke punten

Soms erg zoeken naar informatie op de website en af en toe toch maar google raadplegen. Als je de informatie toch vind op de website is het meteen duide6

Sens

Ik vind het een prachtig

Sterke punten of zwakke punten

Het daagt mij uit om dingen te gaan maken en te proberen.

Geertje

Fijne website met leuke spulletjes!

Sterke punten of zwakke punten

Snelle en perfecte verzending.

A.B.

Fijne duidelijke website waar veel eerlijke info te vinden.
Bij bestellen komen de producten op een goede manier verpakt binnen

Sterke punten of zwakke punten

Eerlijk verhaal waar alles vandaan komt en geen moeilijke verhalen

Jannet Dijkman

Sterke punten of zwakke punten

Ook leuk hoe Monica de kennis wil overdragen dmv you tube en haar online workshops e.d.

Petra Busio

Snel en mooie producten

Gewoon

Anke van der Kooi

Snelle service, onduidelijke website.

Sterke punten of zwakke punten

Op de website vond ik het zoeken naar producten moeilijk, en de weergave van de producten maakte dat extra lastig.

Qua producten zelf beveel ik aromalifesyle wel aanbevelen.