Leuke opleider, de nodige informatie kan als veel aanvoelen maar de cursussen zijn dusdanig opgebouwd dat het goed te volgen is en de instructeur voelt goed aan wanneer een pauze nodig is.

Reactie ARBO centrum:

Bedankt voor je positieve reactie! We zijn blij om te horen dat je onze opleider leuk vindt en dat de cursussen goed te volgen zijn. We doen ons best om de benodigde informatie op een duidelijke... Bedankt voor je positieve reactie! We zijn blij om te horen dat je onze opleider leuk vindt en dat de cursussen goed te volgen zijn. We doen ons best om de benodigde informatie op een duidelijke manier over te brengen, zodat het behapbaar blijft. Ook fijn om te weten dat onze instructeur goed aanvoelt wanneer een pauze nodig is.
Met veilige groet,
Melissa

S.

Over algemeen goed

J. Lammers

Zeer positief, enthousiaste instructeur.

Xander Hagenaars

Leuke manier van cursus geven

Reactie ARBO centrum:

Bedankt voor de positieve reactie! We zijn blij dat je onze manier van cursus geven leuk vindt. Bij ARBO centrum streven we ernaar om onze cursussen op een interactieve en boeiende manier aan te... Bedankt voor de positieve reactie! We zijn blij dat je onze manier van cursus geven leuk vindt. Bij ARBO centrum streven we ernaar om onze cursussen op een interactieve en boeiende manier aan te bieden, zodat onze deelnemers niet alleen essentiële kennis opdoen, maar ook plezier hebben tijdens het leren. We waarderen jouw support en hopen jou en anderen in de toekomst nog meer waardevolle cursussen te kunnen bieden.
Met veilige groet,
Melissa