Andre

Prima, misschien bij de ingang wat duidelijker aangeven waar je moet wezen.

Hoi Andre,
Hoi Andre,
Bedankt voor je reactie! Ik neem jouw feedback serieus en ben het met je eens dat duidelijkheid bij de ingang erg belangrijk is. We zullen zeker kijken naar manieren om dit te verbeteren, zodat bezoekers gemakkelijk kunnen vinden waar ze moeten zijn. Bedankt voor het delen van je suggestie.
Melissa

De cursus is prima om te doen. Belangrijk voor op het werk en zeker ook nuttig voor je privé situatie. Het is niet sprankelend en leuk, we nuttig.

Dave

Goede ervaring ! Prettig en duidelijke cursus .

Goede cursus mer een fijne instructeur.

Goedemiddag,
Bedankt voor de positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze cursus en instructeur.

Alleen laatste cursus

Prima ervaring geweest

Goed, duidelijke uitleg.

Duidelijke uitleg, goede instructies en goeie afwisseling tussen praktijk en theorie

Haay,
Bedankt voor je positieve reactie!
Haay,
Bedankt voor je positieve reactie!
Het doet me goed om te horen dat je de uitleg duidelijk vond en de instructies goed waren. We streven ernaar om een goede balans te bieden tussen praktijk en theorie, zodat onze klanten optimaal kunnen profiteren van onze diensten.