Duidelijke uitleg, goede instructies en goeie afwisseling tussen praktijk en theorie

Haay,
Bedankt voor je positieve reactie!
Haay,
Bedankt voor je positieve reactie!
Het doet me goed om te horen dat je de uitleg duidelijk vond en de instructies goed waren. We streven ernaar om een goede balans te bieden tussen praktijk en theorie, zodat onze klanten optimaal kunnen profiteren van onze diensten.
Melissa

Prima cursus waarin je veel zelf mag doen

Goedemiddag,
Dankjewel voor het achterlaten van je positieve reactie op onze cursus! We zijn er blij mee dat je de mogelijkheid hebt gekregen om veel zelf te doen tijdens de cursus.
Met...
Goedemiddag,

Enya

1e ervaring, goed.

Alain

Dit was mijn alle eerste keer op de locatie
De locatie bevindt zich makkelijker te vinden

ADJ

VCA vol cursus is ingericht alleen voor het diploma, helaas te weinig ruimte voor praktijk

Beste ADJ,
Beste ADJ,
Bedankt voor je opmerking over de VCA vol cursus en jouw mening dat er te weinig ruimte is voor praktijkgerichte activiteiten. Als bedrijf willen wij graag feedback ontvangen, zodat we onze diensten kunnen verbeteren en aanpassen aan de behoeften van onze klanten.
Het klopt dat de VCA vol cursus zich primair richt op het behalen van het diploma door middel van theoretische kennis. Echter, wij begrijpen ook het belang van praktijkoefeningen bij de implementatie van deze kennis in de werkomgeving. We zullen dan ook nagaan hoe we praktijkgerichte elementen kunnen toevoegen aan onze trainingen, zodat de deelnemers beter voorbereid zijn op de uitdagingen die ze in de praktijk tegenkomen.

G. den Hartog

Positief