Jean Paul Mertens

Een betrouwbare zaak die steeds net dat in huis heeft wat men nodig heeft voor de prototyping.

Correcte voorraad aanduiding, correcte doorverwijzing naar de data van de constructeurs.

Marc Voet

Zeer gebruiksvriendelijke webshop en snelle levering

snelheid

Walter LARNO

Goede service ook als er iets verkeerd liep bij de levering.

Door een foutje in het afleveradres kon het pakje niet bezorgd worden. De pakjesdienst retourneerde naar Antratek, welke nog promt dezelfde dag ervoor zorgde kat het pakje, met juist adres wel kon... Door een foutje in het afleveradres kon het pakje niet bezorgd worden. De pakjesdienst retourneerde naar Antratek, welke nog promt dezelfde dag ervoor zorgde kat het pakje, met juist adres wel kon geleverd worden.

Xavier Lecomte

Excellent ! Service au top...

Choix et livraison rapide

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

Non... Tout allait bien !

Johannes Jansen

Gevonden wat ik zocht, na een paar klikken besteld

geleverd wat ik bestelde, en op tijd

nee

Wendy Van W

Factuatie en bestellen is heel vlot. De leveringskeuze met de hele hoge prijs voor het verzenden naar een postpunt/verzamelpunt is ondermaats.

Facturatiesoftware is heel sterk. De factuur is goed aanpasbaar en wordt onmiddellijk gegenereerd met de info die jij erop wil.

De leveringskeuze met de hele hoge prijs voor het verzenden naar een postpunt/verzamelpunt is ondermaats. Dit zou goedkoper moeten zijn dan een levering aan huis.

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

Het is heel spijtig dat de keuze voor levering in een postpunt of andere vorm van zendingen afhalen veel meer kost dan een levering aan huis. Ik verplaats me zonder probleem naar een locker of... Het is heel spijtig dat de keuze voor levering in een postpunt of andere vorm van zendingen afhalen veel meer kost dan een levering aan huis. Ik verplaats me zonder probleem naar een locker of winkel in de buurt maar de prijs van verzenden is dubbel. Onverantwoord. Gegroepeerde leveringen moeten worden aangemoedigd.

Reactie Antratek Electronics:

Goedendag,
Goedendag,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij zijn het volledig met u eens wat betreft de prijs voor het afleveren bij een parcelshop, dit zou absoluut minder moeten zijn, omdat het voor de chauffeur makkelijker is meerdere leveringen in 1x af te leveren.
DPD hanteert dezelfde prijzen voor een levering aan huis of een levering aan een parcelshop, hierdoor zijn wij genoodzaakt dit ook zo door te berekenen.
Mijn excuses dat ik niet meer hierin kan betekenen.
Stefanie van Dierendonck
Antratek Electronics

Jean-Luc Berrier

Met Antratek, geen prblm
Met hun leverancier, veel minder

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

Tot nu toe, wacht ik altijd op de parts...
Zonder informatie!

Reactie Antratek Electronics:

Beste heer Berrier,
Beste heer Berrier,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Naar aanleiding hiervan hebben wij uw zending nagekeken en is gebleken dat DPD inderdaad veel te lang heeft gedaan over het leveren van uw pakket en beweerde dat het adres onjuist was, dit was niet het geval.
Gelukkig is het pakket uiteindelijk alsnog bij u geleverd.
Wij hebben een klacht ingediend bij onze logistiek partner over de late levering en dat ze aangaven dat het adres niet correct was terwijl dit wel zo was.
Hopelijk helpt dit mee om dit soort problemen te voorkomen in de toekomst.
Antratek Electronics

Koen Mortier

Specifieke produkten in voorraad met correcte levering

produkt aanbod, voorraad, levering, informatie