Wendy Van W

Factuatie en bestellen is heel vlot. De leveringskeuze met de hele hoge prijs voor het verzenden naar een postpunt/verzamelpunt is ondermaats.

Facturatiesoftware is heel sterk. De factuur is goed aanpasbaar en wordt onmiddellijk gegenereerd met de info die jij erop wil.

De leveringskeuze met de hele hoge prijs voor het verzenden naar een postpunt/verzamelpunt is ondermaats. Dit zou goedkoper moeten zijn dan een levering aan huis.

Voor welke verzendmethode heeft u gekozen?

DPD

Vond u het prettig dat u keuze had in vervoerder?

Ja

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

Het is heel spijtig dat de keuze voor levering in een postpunt of andere vorm van zendingen afhalen veel meer kost dan een levering aan huis. Ik verplaats me zonder probleem naar een locker of winkel in de buurt maar de prijs van verzenden is dubbel. Onverantwoord. Gegroepeerde leveringen moeten worden aangemoedigd.

Reactie Antratek Electronics:

Goedendag,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij zijn het volledig met u eens wat betreft de prijs voor het afleveren bij een parcelshop, dit zou absoluut minder moeten zijn, omdat het voor de chauffeur makkelijker is meerdere leveringen in 1x af te leveren.
DPD hanteert dezelfde prijzen voor een levering aan huis of een levering aan een parcelshop, hierdoor zijn wij genoodzaakt dit ook zo door te berekenen.
Mijn excuses dat ik niet meer hierin kan betekenen.
Stefanie van Dierendonck
Antratek Electronics