E. Derksen

Zeer goed. Hadden net de dingen waar ik naar op zoek was. Redelijk geprijsd, zeer snelle verzending. Alles in goede staat ontvangen. Op de hoogte gehouden van bestelling status. Erg tevreden.

Zeer snelle verzending. Bestellingen in goede staat ontvangen. Constante updates van bestelling.

Steven

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer aangenaam..

Als ik weer wat wil hebben kom ik zeker terug👍

Zeer snelle service,
Wordt goed geholpen via de app

Maxine

Super ervaring!!

Snelle levering sneller dan vermeld staat op de site. De foto’s komen overeen met het product dat je krijgt

Very good

Communication via Facebook

Asia

Geweldig: duidelijk, vriendelijk, klantgericht!

Alles zoals je dat als klant zou willen :)

Alex

Erg blij met de knuffel! :)
de site is makkelijk te gebruiken, en er werd regelmatig een mail gestuurd als het pakket verzonden en ingepakt werd. erg goede service!

makkelijk te gebruiken site

Joop

Pluche pokemonfiguur besteld. Op tijd geleverd. Erg hoge verzendkosten voor zo'n toch al prijzige knuffel. Ook nog (best flauw) 235 ct. extra kosten voor betaling via ideal.

Reactie Aniworld4u.com:

beste, het is bij andere bedrijven zo die gratis verzending aanbieden, dat deze de verzendkosten doorberekenen in de prijs, ditzelfde geld voor de transactie kosten. dus al je 2 producten bij hun... beste, het is bij andere bedrijven zo die gratis verzending aanbieden, dat deze de verzendkosten doorberekenen in de prijs, ditzelfde geld voor de transactie kosten. dus al je 2 producten bij hun koopt hebben ze extra winst, omdat hun de verzendkosten in ieder product zitten. Met de transactie kosten hetzelfde. maar wist je dat Ideal en andere betaal mogelijkheden niet gratis in gebruik zijn? wij berekenen slechts 25cent voor Ideal en de rest nemen wij voor onze eigen rekening, dus zelfs dat berekenen wij niet door in de prijs. (vroeger was het 1 euro zelfs. ) kortom wij berekenen geen kosten in de verkoopprijs van het product. dit staat tevens vermeld bij de FAQ. tevens maken wij gebruik van een one-page checkout. dit betekend dat je alles te zien hebt op 1 pagina. alles is daar op te zien, wellicht heb je over een paar dingen heen gekeken. o.a per bank overschrijving is namelijk gratis. je moet dan enkel naar je bank account gaan, en zelf handmatig het geld overmaken. Over de prijs van de knuffel; u heeft een pokemon center knuffel aangeschaft, dat is het duurste merk aan pokemon knuffels dat er bestaat, wij houden de prijs al zo laag mogelijk, en houden er weinig marge aan over. we hopen dat u een andere inzicht van ons heeft gekregen na dit allemaal uit te hebben gelegd. graag zouden we zien als u, uw review zou herzien in positieve zin. mvg aniworld4u

Corné van Middendorp

Vrij goed en bestel er graag

snelle versturing en klantvriendelijke

Zeer snelle reactie op vragen en snelle verzending

Vriendelijke en snelle reactie op vragen.

Erik

Vlotte afhandeling, zelfs in een drukke periode.

Prima op de hoogte gehouden van de voortgang van m'n bestelling.