Prijsstelling
Kwaliteit dienstverlening
7.6/10
Betrokkenheid contactpersoon

Raptim Humatitarian Travel

Veel kandidaten, niet allemaal even relevant.

Snelheid en hoeveelheid kandidaten

ProAnalytics

Wij hebben positieve ervaringen met Bonque. Ze hebben ons voorgesteld aan diverse kandidate, waar een aantal zeer geschikte deelnemers tussen zaten. Tijdens dit proces hebben ze actief contact... Wij hebben positieve ervaringen met Bonque. Ze hebben ons voorgesteld aan diverse kandidate, waar een aantal zeer geschikte deelnemers tussen zaten. Tijdens dit proces hebben ze actief contact onderhouden, zowel met ons als met de kandidaten.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Persoonlijk contact, gespecialiseerd in Business Intelligence, interessante prijsstelling

Kunskapsskolan Nederland

Wij doen nu voor het eerst zaken met Bonque. Wij zijn daarom een contract van drie maanden aangegaan.
We zijn nu vier weken onderweg. Initieel kregen wij goede CV's. Weliswaar niet exact passend op wat we zochten maar dit heeft wel geleid tot 1 arbeidscontract voor een functie die we nog niet hadden gepubliceerd. Voor de functie die we zoeken lijkt de stroom aan CV's nu een beetje op te drogen.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Volhardendheid, aantoonbaar goede CV's.

Ronald de Vries (Paphos Group)

Bonque heeft ons, na wat opstart problemen, prima geholpen bij het vinden van een goede kandidaat. Het begin ging wat stroef met kandidaten die niet in ons neergelegde profiel paste. Dit is echter... Bonque heeft ons, na wat opstart problemen, prima geholpen bij het vinden van een goede kandidaat. Het begin ging wat stroef met kandidaten die niet in ons neergelegde profiel paste. Dit is echter daarna goed opgepakt.

n.v.t.

Paphos Group

Wij hebben zeer goede ervaringen met Bonque. Betaalbare dienstverlening met goed resultaat. Ondanks dat wij een kleine klant voor Bonque zijn was er toch veel tijd voor persoonlijke aandacht en... Wij hebben zeer goede ervaringen met Bonque. Betaalbare dienstverlening met goed resultaat. Ondanks dat wij een kleine klant voor Bonque zijn was er toch veel tijd voor persoonlijke aandacht en begeleiding in het vinden van een professional.

- Persoonlijk contact
- Resultaatgericht
- Heldere afspraken

Adriaan van der Hek

Positief omdat we een nieuwe medewerker gevonden hebben.
Het via het systeem uitnodigen werkt niet soepel.

Na duwen van Tim. ;-)
Na duwen van Tim. ;-)
omdat we wel regelmatig profielen aangeleverd kregen voor dat we klant waren, dus schept dat vertrouwen dat jullie wel voldoende aanlevercapaciteit van juiste profielen hebben.
Prijsmodel is positiever dan traditionele wervingsbureaus.
Zelf werven is voor developers bijna niet te doen.

Geckotech B.V.

Goeie klantencontact en feedback

vaste prijsafspraak

Prima.

Acceptabele pricing

Ixolution

persoonlijk conntact

Nelen en Schuurmans

Zitten er goed achteraan. Sommige profielen blijken wel lastiger. Soms net iets te veel ongekwalificeerde kandidaten.

Wordt ook regelmatig pro-actief benaderd en dat ervaar ik als prettig

Waarom heb je gekozen voor &Work?

De vorm van de dienstverlening, de pitch die Tim en Sean samen hielden bij ons op kantoor.