Engelien Vaarwerk

Direct effect

Lien

Practisch onmiddellijk na gebruik van Amish Aloe Vera nam het aantal keren rusteloze benen significant af. We zijn nu bezig met de vierde fles à 200ml.

Hennie Oosterwijk

Verlicht duidelijk de spierpijn

Germa Hoogendijk

Een geweldig product

Fred Broekhuizen is mijn vrouw An Broekhuizen.

Nog bezig , nog geen resultaat.

Marijke Biesbrouck

Ik heb al jaren last van spierkrampen en in mindere mate van rusteloze benen. Ik heb van de neuroloog medicijnen gekregen maar die hebben allemaal hun bijwerkingen. Ik heb chronische nierschade en... Ik heb al jaren last van spierkrampen en in mindere mate van rusteloze benen. Ik heb van de neuroloog medicijnen gekregen maar die hebben allemaal hun bijwerkingen. Ik heb chronische nierschade en mag een heleboel medicijnen niet hebben of in zo'n lichte dosis dat ze niet helpen. Toen ik reclame van Amish origins zag dacht ik dat is de moeite om te proberen. Soms smeer ik mijn benen in voor het slapen gaan en soms pas bij de eerste keer dat ik kramp krijg 's nachts. Ik heb het idee dat het mij redelijk goed helpt. Het ruikt wel sterk naar menthol.
Ik ben blij met dit product.

H.G.F. Stoops

Heb een pot zalf gekocht, helpt niet. Het enige verschil zou zijn: welke manier prettiger zou zijn om aan te brengen. Merkte wel dat in de pot een andere substantie dan in het proefpotje zat. Nu... Heb een pot zalf gekocht, helpt niet. Het enige verschil zou zijn: welke manier prettiger zou zijn om aan te brengen. Merkte wel dat in de pot een andere substantie dan in het proefpotje zat. Nu lees ik in de nieuwsbrief dat ik een spuitbus had moeten bestellen. De pot is niet voor RLS, de spuitbus wel. Zonde van het geld! Ik twijfel nu: nog een keer zoveel geld uitgeven, terwijl ik niet weet of het helpt? Het proefpotje was te weinig om goed te testen bij mijn RLS. Bedrijf aanbevelen? Gezien het bovenstaande: weet ik niet.

Reactie Amish Origins:

Inmiddels hebben we contact met u opgenomen en u een tegemoetkoming aangeboden.

Willeke De Vries Veenstra

Werkt heel ontspannend benen voelen zacht aan

Elly Knulst

Ik vind het een superprodukt!

Jan

Werkt heel goed.klachten een stuk minder