Corine Edelenbos

Wauw!!! wat een top product,
Jarenlang zocht ik naar een oplossing voor mijn rusteloze benen zelfs vele doktoren bezocht maar die konden mij niet helpen met dit probleem!
Maar toen vond ik...
Wauw!!! wat een top product,
Maar toen vond ik amish en in 1 woord GEWELDIG!
IK BEN HEEL DANKBAAR!

Cor Bom

Plakt.niet en helpt bij mijn vermoeide benen en zere nek

Baukje

Het hielp bij mij direkt.

Tineke Beers

Het product werkt heel goed maar wilde t eerst graag proberen met een proef potje maar dat was helaas niet te bestellen en met mij vele anderen. Ik heb hierover een melding gedaan maar werd... Het product werkt heel goed maar wilde t eerst graag proberen met een proef potje maar dat was helaas niet te bestellen en met mij vele anderen. Ik heb hierover een melding gedaan maar werd afgescheept dat ik al een grote pot had besteld. Vind dit geen goede reclame voor uw bedrijf. Had op z'n minst een proefpotje of wat dan ook verwacht dus zal uw bedrijf niet zo snel aanbevelen

Reactie Amish Origins:

Dag Tineke, we vinden het belangrijk dat ons product eerst uitgeprobeerd wordt om te zien of het geschikt is. Daarvoor hebben we de mogelijkheid gemaakt om via onze webshop een probeerverpakking aan... Dag Tineke, we vinden het belangrijk dat ons product eerst uitgeprobeerd wordt om te zien of het geschikt is. Daarvoor hebben we de mogelijkheid gemaakt om via onze webshop een probeerverpakking aan te vragen. Hierna ontvangt men een kortingscode waarmee 25% op de eerste bestelling wordt gegeven. We bieden deze service eenmalig en voor klanten die nog niet bekend zijn met ons product. Wanneer er gekozen wordt om gelijk een fles te bestellen dan is het daarna inderdaad niet meer mogelijk om gebruik te maken van het aanvragen van een probeerverpakking.

Heidi Heuvel van den

Ik heb het 3 dagen gebruikt en heerlijk geslapen. Daarna 2 dagen niet ivm weekendje weg, niet lekker geslapen ,rusteloze benen.
Vannacht weer gesmeerd en de hele nacht doorgeslapen.
Ik ben...
Vannacht weer gesmeerd en de hele nacht doorgeslapen.
Ik ben overtuigd!

Aleida Rombout-Visch

Fijn product, niet plakkerig en telt snel in. Resultaten ook positief

Jeannet Van der Schaaf

Het helpt

Kathy Mucha-Mark

Werkt prima vooral bij slapen

Wilma Van zanten

Het helpt goed