Angelique Hendriks

Ik heb de pot crème deze x gekocht.Maar de flacon met aloe Vera lijkt beter en sneller in te trekken.

Stef Stigter

Geen resultaat helaas. Als ik mijn benen en onderrug dun insmeer met Amish Origins Aloe Cream worden de klachten niet minder. Wel krijg ik een onaangenaam koud gevoel. Voor mij werkt het dus helaas... Geen resultaat helaas. Als ik mijn benen en onderrug dun insmeer met Amish Origins Aloe Cream worden de klachten niet minder. Wel krijg ik een onaangenaam koud gevoel. Voor mij werkt het dus helaas niet.

Reactie Amish Origins:

Jammer om te lezen dat u niet het gewenste resultaat heeft. We hopen dat u een goed alternatief zult vinden voor uw klachten.

Nel van der Linde

In het begin werkte het heel goed.
Nu ik het een tijdje gebruik heb ik er steeds minder baat bij.
Ik smeer het 2x in en vaak helpt het niet

Henri Van Dieren

Heb een zeer zware vorm van RLS. Werkt bij mij nog niet echt.

Reactie Amish Origins:

We hebben u een mail gestuurd waarin we u vroegen of we even persoonlijk contact met u mochten opnemen. Helaas heeft u daar tot op heden geen reactie op gegeven. We hopen dat u een goed alternatief... We hebben u een mail gestuurd waarin we u vroegen of we even persoonlijk contact met u mochten opnemen. Helaas heeft u daar tot op heden geen reactie op gegeven. We hopen dat u een goed alternatief zult vinden voor uw klachten.

Roel Linde

Heb bijna dagelijks last van restless legs. Hierbij gebruikte ik tot nu toe Magnesiumolie van de Action of Kruitvat. Nu heb ik de creme van Amish Orgins een aantal dagen gebruikt en merk ik geen... Heb bijna dagelijks last van restless legs. Hierbij gebruikte ik tot nu toe Magnesiumolie van de Action of Kruitvat. Nu heb ik de creme van Amish Orgins een aantal dagen gebruikt en merk ik geen verschil. Zal daarom niet nog eens dit veel duurdere middel bestellen.

Reactie Amish Origins:

Inmiddels hebben we u even persoonlijk gesproken.

Marian Geven

Insmeren met Amish helpt even maar de rusteloosheid in de benen komt na een half uur weer terug.
Mijn neus gaat er wel lekker van open ik hou van die heerlijk prikkelende geur maar voor mijn rusteloze benen is het niet echt de oplossing.

Marijke Hilgers

Van alle gebruikte produkten hier de beste ervaring mee.

Tineke Welsink

Geen idee, nog steeds niets ontvangen

Reactie Amish Origins:

Omdat u de betaling niet hebt afgerond is uw order niet verwerkt en verstuurd. Hiervan heeft u inmiddels ook een mail van ons ontvangen.

Everdina Klok

Helpt mij goed,alleen de laatste 2 producten heb ik nog niet gekregen maar wel betaald. hoe kan dat

Reactie Amish Origins:

Inmiddels hebben we persoonlijk contact gehad met u.
Uw pakket is nu onderweg naar u maar had wat vertraging opgelopen bij DHL.

S. Schoon

Na een week dagelijks gebruik geen verbetering