Neline

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Het was een gezellige en mooie vakantie en de reisleiding had alles goed georganiseerd!

Heleen

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Het was een heerlijk ontspannen vakantie. Het was fijn om elke dag het Woord van God met elkaar open te hebben.

Hermine

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Oostenrijk een prachtige land voor mooie bergwandelingen. Met fantastisch reisbegeleiders echtpaar. Alles heel goed voorbereid en tip top in orde!

Jonna Wolters

Madeira

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Weer een ontzettend mooie vakantie gehad met AmiGo! De activiteiten waren heel erg goed georganiseerd en we hadden een mooi afwisselend programma. Ook dit jaar konden we gelukkig weer een dienst... Weer een ontzettend mooie vakantie gehad met AmiGo! De activiteiten waren heel erg goed georganiseerd en we hadden een mooi afwisselend programma. Ook dit jaar konden we gelukkig weer een dienst bijwonen bij een lokale gemeente, wat ik echt een meerwaarde vond. Al met al, weer een geslaagde vakantie en zeker voor herhaling vatbaar.

Tim Groenendijk

Madeira

Erg gezellig

Helma

Griekenland - Peloponnesos

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Het was super! We hadden een hele gezellige groep. Veel gezien en gedaan, het was allemaal goed geregeld. Het was mijn eerste keer met AmiGO maar het was zeker voor herhaling vatbaar!

Marleen Lakerveld

Griekenland, Pelopponessos

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Top! Echt gezellig. Zelfs met een groepsgrootte van 30 man toch een groep geworden. Iedereen werd gezien en je kon overal aansluiten. Ook in coronatijd heel goed geregeld!

Karel

Curacao, Griekenland2x, Brazilië, Sri lanka

top

Nadine

Kroatië

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Het was geweldig, een super toffe reis gehad!

maurice van dalfsen

Kroatie

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Fantastisch! Alles goed geregeld, duidelijk goede ‘klantenservice’ voor al je vragen. Ook op de bestemming alles goed geregeld!
Ik ga zeker weer eens mee!