Deskundigheid

Roorda

Zeer netjes uitgevoerd en met 50 minuten weer weg

Goede uitleg

B. Brandt

Goede service, duidelijkheid over prijs vooraf.

Goede service, duidelijkheid over prijs vooraf.

enige wat een beetje onduidelijk is, is waarom de voorkennis over onze installatie niet bij de monteur/bedrijf aanwezig was terwijl ik het onderhoudscontract min of meer heb overgenomen van de... enige wat een beetje onduidelijk is, is waarom de voorkennis over onze installatie niet bij de monteur/bedrijf aanwezig was terwijl ik het onderhoudscontract min of meer heb overgenomen van de vorige eigenaren. Maar ik weet niet precies hoe het gegaan is in het verleden. Nu blijkt bijvoorbeeld dat er een dakventilatiesysteem te zitten die niet kan worden onderhouden door jullie, dat had ik opzich van te voren willen weten. Verder ben ik super tevreden hoor.

Jasper

Goede communicatie, ook duidelijkheid vooraf over de kosten. Plannen van een afspraak was makkelijk.

Vriendelijke installateur, alles netjes gedaan en duidelijke uitleg.

Visscher

Prettige, deskundige reiniging

Goed schoon; duidelijke communicatie

Beter stofzuigen

C. G. Bloem

Zeer tevreden met de geleverde werkzaamheden

De monteur was deskundig, vriendelijk en heeft keurig werk geleverd.

Ik zou ze niet kunnen noemen

Nico Hoorn

Zeer goed.

Vriendelijke monteur die weet waar hij mee bezig is.

Jaap lucas

Vriendelijke monteur

Deskundig en netjes

Aangeven dat monteur alleen ventielen in zijn auto heeft van 125 mm. Ons kanaal is 100

bakker

Uitstekend

goed vakmanschap en netjes

Lars van Riet

Makkelijk online afspraak maken. Dit gaf de doorslag om bij Alpha een afspraak te maken.

De engineer die langs kwam was vriendelijk en had veel kennis van het ventilatiesysteem. Hij kon goed advies geven en meedenken in de situatie.

Snel makkelijk online afspraak maken. Vriendelijk personeel met kennis van de producten. Snel en zorgvuldige reiniging van het systeem.

N.V.T.

B. Straatman

Werkzaamheden precies zoals vooraf beschreven. Vlot, maar nauwkeurig afgewerkt

Prima monteur. Netjes en voorkomend in de omgang. Geeft gevraagd en ongevraagd gedegen advies en uitleg. Apparatuur werkt exact zoals beschreven.

geen enkele