Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Werken heel netjes en Vriendelijke

Vriendelijke personeel werken heel netjes

Bongers

Het werk is goed gedaan. Wel bleek de inschatting van 90-120 minuten werk aan de ruime kant. Monteur was in een uurtje weg waardoor wel het gevoel beklijft dat je voor de arbeidskosten te veel hebt... Het werk is goed gedaan. Wel bleek de inschatting van 90-120 minuten werk aan de ruime kant. Monteur was in een uurtje weg waardoor wel het gevoel beklijft dat je voor de arbeidskosten te veel hebt betaald.

Snel en goed.

Inschatting arbeidskosten wat aan de ruime kant?

Brandjes

Informatie

Lettertype erg klein en niet te lezen als je van iphone uitprint.

Patrick

Vriendelijke monteur

Inplannen overleggen met klant

Herbert Coenen

De monteur is vriendelijk en werkt netjes. Het maken van een afspraak was deze keer moeizaam, tussen de storingsmelding en de reparatie zat ruim een maand. De afspraak is tussentijds twee keer... De monteur is vriendelijk en werkt netjes. Het maken van een afspraak was deze keer moeizaam, tussen de storingsmelding en de reparatie zat ruim een maand. De afspraak is tussentijds twee keer verschoven.

Samenwerking via de chat over het vaststellen van de aard van de storing

Bij het verplaatsen van de afspraak op verzoek van Alpha mag er meer meegedacht worden met de klant. De klantvriendelijkheid en behulpzaamheid van de planningsmedewerker kan beter

Anna C Benevento

Alleen situatie geïnventariseerd; Alpha Ventilatie moet nu montage-afspraak maken. Hopelijk snel.

Nog niet gebleken

Sneller afspraak maken

anoniem

Onderhoud

Goede communicatie vooraf

Onze WTW unit bleek een storing te hebben tijdens onderhoud. De monteur kon de storing niet uitlezen en oplossen. Dit was teleurstellend voor ons en laat ons twijfelen om nog eens voor alpha... Onze WTW unit bleek een storing te hebben tijdens onderhoud. De monteur kon de storing niet uitlezen en oplossen. Dit was teleurstellend voor ons en laat ons twijfelen om nog eens voor alpha ventilatie te kiezen.

Inge

De afspraak kon op zeer korte termijn gemaakt worden.

Vriendelijkheid, duidelijke uitleg.

Voor ons was alles duidelijk!

Prima service

Goed advies en vakkundig werk geleverd

Marcel

Stroef

Kundige servicemonteur

Beter reageren op mails en op het contactformulier via de website