Deskundigheid
9.5/10
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Liza

Afspraak maken was makkelijk. Ook verplaatsen van de afspraak ging soepel ivm omstandigheden dus dat was erg fijn.

Op tijd, snel gedaan en alles netjes achtergelaten. Aardige man die de mechanische ventilatie unit heeft vervangen.

L. Kremers

Klant vriendelijk
Goede uitleg van werkzaamheden
Goede installatie

RM

Vriendelijke medewerker, heldere uitleg over de werkzaamheden, snel en netjes uitgevoerd.

Smits

De monteur was heel vriendelijk en gaf op al onze vragen duidelijke antwoorden, hier konden we echt iets mee.n.v.t.

Wij wonen hier pas 4 jaar, de installatie zit er al veel langer in.Nee

Nee, de monteur heeft alles duidelijk uitgelegd, vandaar

E Deunhouwer

Prima werk en bejegening

Prima communicatie.
En duidelijke antwoorden op diverse vragen.

Dick Pondman

Keurige, beleefde monteur, die op tijd arriveerde. Hij heeft zijn werk netjes afgeleverd en weet goed contact te leggen

Celine

Wij zijn door Alpha zeer goed geadviseerd over de vervanging van onze mechanische ventilatie voor een stillere variant in ons nieuwe huis. Ook de afspraak voor plaatsing kon gelijk gemaakt worden...

Kundig advies. Snelle en professionele service.

Vakkundig en snel gedaan

expertise en vriendelijkheid van monteur

P.J.G.Suasso

Ondanks zelfwerkzaamheden is het gelukt om de mechanische ventilatie met een Itho cv-S -eco met de gereinigde kanalen
in bedrijf te hebben ontvangen

Monteur denkt met je mee

Goed geholpen, kundige instalatie

Goed geholpen. De instalatie van de nieuwe ventilator en het schoonmaken van de kanalen ging erg soepel.

Het blijkt dat de vochtsensor alleen op stand 2 werkt, dit is niet duidelijk op de website en de handigheid van deze sensor valt een beetje in het niet. Wij zijn hierin teleurgesteld.