Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Niet precies doorgegeven hoe ver de deur open blijft staan. De boodschap” het zou evt kunnen dat de deur niet goed dicht gaat”.

Verder prima

De echte goede maat doorgeven.

Perry

Snel en vakkundige installatie en correcte communicatie t.a.v. het gehele proces.

Duidelijke communicatie. Geen verrassingen. Vakkundige installatie met goede tips voor optimale werking van de mechanische installatie m.

Sjef Janssen

Snelle service en klantvriendelijk.

Deskundig personeel

Afspraken gemaakt in telefonisch overleg na de aanvraag in mail terugkoppelen, zodat beide partijen weten wat er verwacht mag worden. Nu heb ik die mail zelf maar opgesteld.

particulier

WTW vervangen

Heldere offerte en goede communicatie vooraf.

heb ik niet

E.J.M. van Mourik

Netjes op tijd en vlotte afwerking.

Snelle en efficiënte werkwijze.

Werner Tiedink

Monteur ('Marco') is gekomen op afgesproken dag en afgesproken tijdstip. Binnen geschatte arbeidsduur is de klus geklaard (vervangen MV-box en ventielen + reinigen kanalen). Totaalprijs stelde ons... Monteur ('Marco') is gekomen op afgesproken dag en afgesproken tijdstip. Binnen geschatte arbeidsduur is de klus geklaard (vervangen MV-box en ventielen + reinigen kanalen). Totaalprijs stelde ons niet voor verrassingen. Sympathieke man die zich volledig op z'n taak richt, maar gelukkig ook een momentje vond om een bakkie koffie mee te drinken. Alleszins een aanrader. Extra zakcentje daardoor meer dan aangebracht.

Betrouwbaarheid afspraak, werkzaamheden, kennis en monteur.

J.

Blij dat ik groot onderhoud aan MV installatie heb laten doen

Hele MV systeem weer volledig schoon. Voelt en ziet er weer uit als nieuw. Kon snel terecht, werken netjes, aardige monteur en netjes op tijd & weer klaar. Adviseren niet onnodig een nieuw als het... Hele MV systeem weer volledig schoon. Voelt en ziet er weer uit als nieuw. Kon snel terecht, werken netjes, aardige monteur en netjes op tijd & weer klaar. Adviseren niet onnodig een nieuw als het huidige systeem nog in orde is en ik ben blij met het advies en de draadloze schakelaar die ik erbij kon kopen. Kost allemaal wel wat, maar voor de gezondheid in huis belangrijk. Geen spijt van.

Ik vind het niet erg om een paar korrels van de muur op te vegen die loskomen bij het verwijderen van de ventielen, maar wellicht andere klanten wel. Weer veeg-schoon achterlaten kan een tip zijn.

Bram

Perfect

Snel inplannen, goed advies

Even van tevoren bellen is wel handig

Eric Thoma

Erg positief

Vriendelijke monteur, op tijd, efficient

Specificatie van de kosten is wenselijk

Goede communicatie en werk

Snel en goed geholpen