Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Remmelt Duurland

Top!

Makkelijk geregeld, goede communicatie en goed werk geleverd

De website waar je foto's kan uploaden kan een kritische blik gebruiken, die is wat verwarrend. Verder is alles top.

Krijgsman

Zeer goede service en uitleg, alles netjes gedaan en opgeruimd.

Netheid en deskundigheid

Jammer dat de afspraak 2x verzet is vanwege ziekte o.i.d. en er niemand anders beschikbaar was op de eerder afgesproken datums.

Dick van Kesteren

Super: topservice!

Monteur kwam ruim op tijd, was vriendelijk, had kennis van zaken en heeft de werking goed uitgelegd. Ook heeft hij netjes de werkplek achtergelaten.

Ga zo door!

Jolien

Goede service

Komen afspraken na, netjes gewerkt, duidelijke uitleg

Op de site het formulier ingevuld voor het maken van een afspraak en er stond dat ik de volgende werkdag bevestiging via de mail zou krijgen. Die kreeg ik pas 1 of 2 weken later? Dat was het enige... Op de site het formulier ingevuld voor het maken van een afspraak en er stond dat ik de volgende werkdag bevestiging via de mail zou krijgen. Die kreeg ik pas 1 of 2 weken later? Dat was het enige wat me opviel :-).

Stephanie

Alpha ventilatie is een fijn, professioneel bedrijf waar ik goede ervaringen mee heb.

Professioneel, werken zorgvuldig, maken voor en na foto's om te laten zien welke werkzaamheden zijn verricht.

Neen.

Marcel en Joke Beentjes

Prettig bedrijf, vriendelijk, en leveren keurig werk af. Ik zou Alpha Ventilatie aan iedereen aanbevelen!

Service, geen voorrijkosten, houden zich aan de afspraak, duidelijke uitleg en houden zich aan de afspraak!

Gern

Farla

Top. Zeer positief.

Eerlijk advies en ondanks uitdagende scenario van plaatsing, perfect maatwerk en meegedacht. Betreffende uitvoerenden waren uiterst correct en vriendelijk. Tevens eerlijk advies waar met respect... Eerlijk advies en ondanks uitdagende scenario van plaatsing, perfect maatwerk en meegedacht. Betreffende uitvoerenden waren uiterst correct en vriendelijk. Tevens eerlijk advies waar met respect ruimte werd gelaten om zelf keuzes te maken.

Geen, dusver

Jongerius

Vriendelijke monteur, legde alles goed en duidelijk uit en werkte erg netjes.

Afspraak is snel te maken via internet op een dag naar keuze. Duidelijke en vriendelijke communicatie zowel mondeling als via email.

Theo Wijnen

Professionele dienstverlening en service, ook telefonisch. Website helpt om je als klant te oriënteren en te informeren.

Vriendelijke en deskundige medewerker. Gaf duidelijke info en advies. Werkte zorgvuldig.

Heb ik momenteel niet

J. Voorn

Snel geregeld via 088-nummer, waar iets vriendelijker tewoordstaan wel mag. Monteur vakbekwaam, rustig en goed werk afgeleverd.

De prima en correcte monteur.

Intake kon vriendelijker.