Deskundigheid

Snelle en verzorgde service

Denkt mee en geeft tips

Hong

Zeer positief.

- Op tijd komende, vriendelijke en prettige monteur.
- Weekzaadheid duidelijk uitgelegd, en netjes opruimen na de klus.

Prima service, grondig en schoon gewerkt

Kundige snelle installatie. Vriendelijke jongeman.

Fijne communicatie over telefoon en Whatsapp. Fijn dat ook op zaterdag wordt gewerkt. Er wordt echt de tijd genomen om het grondig en goed te doen. Wel jammer dat de schoonmaak na afloop voor ons...

Grondig en goed werk. Fijne communicatie. Fijn dat ook zaterdagen een mogelijkheid zijn.

Er kwam bij het vervangen van de box en het schoonmaken van de kanalen veel vettigheid en gruis vrij wat een flinke troep achterliet. Helaas kon ik zelf nog een uur aan de slag met schoonmaken nadat de monteur weg was.

r haneveld

Super goed bedrijf
snelle montage en schoonmaak
vriendelijke monteur
netjes optijd volgens afspraak

goede comunicatie na dat monteur ziek was en niet kon komen op de afgesproken datum werd ik gebeld en kreeg een email voor het maken van een nieuwe afspraak

Rene Frauenfelder

Snelle en vakkundige hulp, goed advies

snel geregeld via internet. Punctueel: doen wat ze beloven. Geen verrassingen

niet echt

Snel,meedenken en goed

meedenken

JJ

Uiterst vriendelijke en professionele mensen, zowel aan de telefoon als bij ons thuis!! Na onze eventuele verhuizing zal ik een abonnement afsluiten. Bedankt!!

Uw monteur Nouaman, was netjes op de afgesproken tijd. Werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd. Gaf advies omtrent de WTW-apparatuur. Perfect! Ik zal zeker mijn vrienden en kennissen uw bedrijf aanraden.

Netjes op afgesproken tijd begonnen met werkzaamheden, werk is netjes en accuraat uitgevoerd. Goede uitleg omtrent de uitgevoerde werkzaamheden en eventuele verdere onderhoud aan de apparatuur. Na afloop is alles netjes opgeruimd en zelfs vuil op de vloer gestofzuigd.

Ga zo door jullie service is perfect en uw monteur is vriendelijk en accuraat. Heel professioneel en heeft geduld met alle gestelde vragen en gaf netjes een antwoord op elk gestelde vraag.