Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Natasja

Betroffen uitgebreide WTW schoonmaak. Ik kreeg goede, heldere informatie vooraf, zodat je weet wat je kunt verwachten, ook qua kosten. De monteur was keurig op tijd, gaf aan extra tips en adviezen,... Betroffen uitgebreide WTW schoonmaak. Ik kreeg goede, heldere informatie vooraf, zodat je weet wat je kunt verwachten, ook qua kosten. De monteur was keurig op tijd, gaf aan extra tips en adviezen, en heeft laten zien welk werk hij heeft gedaan en wat het resultaat was. Ook had ik een melding van een storing, waarbij niet direct duidelijk was wat het probleem was. Maar de monteur liet het er niet bij zitten en heeft uitgebreid met de fabrikant overlegd, net zolang de oorzaak duidelijk was. Alpha doet netjes een prijsopgave voor het te vervangen onderdeel, er wordt niets opgedrongen heel prettig.

Professioneel, eerlijk advies, transparant en afspraak is afspraak.

Geen verbeterpunten

Lex Horst

Goed werk, vriendelijke benadering

Netjes

B. Rector

Unit vervangen, extra ventiel, alle ventielen gereinigd en ontsmet. Keurige en ter zake deskundige monteur, alles prima en netjes verlopen.

Goede voorlichting, netjes uitgevoerd.

Geen opmerkingen!

Roelof Bok

Top geregeld. Mooi product

Snel, vriendelijk en kwaliteit

Top!

Aardige, innemende meneer en goed van de tongriem gesneden! Topper!

Geen.

Zeer prettig en professioneel bedrijf

Zeer klantgericht en prima adviserend

Pieter

Positief, tevreden met m’n keuze voor Alpha.

Duidelijke communicatie, fijne medewerkers, netjes en snel gewerkt. Nieuwe boxen zo stil dat ik eerst dacht dat ze nog uit stonden.

Onder de schoongemaakte roosters lag overal een beetje stof en vuil dat eruit was gevallen. Had de monteur dat nog even opgezogen, dan had je echt een totaal clean eindbeeld opgeleverd.

Anonkem

Goede ervaring, schoonmaken en een nieuwe mechanische ventilatiebox geïnstalleerd in ongeveer 1 uur

Vriendelijke monteur, verstand van zaken, duidelijke uitleg

Geen verplichte velden gebruiken…. Dit formulier zou maar 1 minuut kosten, niet dus

Van Egten

Zeer goed

Goede uitleg voor en na de installatie
Professionele monteur ----vakman

J. Groeneweg

Een uiterst duidelijke en communicatieve firma

Goede uitleg, op tijd komen, vakbekwaam

Ik zou in alle eerlijkheid op dit punt niets kunnen bijdragen