Deskundigheid
9.5/10
9.5/10
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Nicole

Alles van te voren netjes besproken. Monteur belde netjes dat hij sneller klaar was ergens anders en of het goed was dat hij wat eerder kwam. Verder goede uitleg tijdens reinigen en vervangen.

Afspraken goed nagekomen.

Goed en efficiënt gewerkt en uitleg van de afstandsbediening.
Alles netjes opgeruimd

Gekeken naar andere recensies van bedrijven.
En deze sprong er boven uit.

Nee.netjes.zo.

Simon

Goed resultaat, voor en na foto's bekeken, wat een enorm verschil. Daarnaast uitgebreid geinformeerd over de mogelijkheden voor vervangen van het systeem. Monteur was aardig en werkt ook netjes.

Snelle service in tegenstelling tot andere partijen.

Bob

In oktober 2017 een box laten plaatsen en de kanalen laten reinigen. Helaas bleek later dat de aansluiting van de box op de in- en afvoer erg knullig te zijn gedaan, zoals onlangs bleek: de...

Service achteraf goed.

Zorg dat je goede monteurs aanneemt en controleer steekproefsgewijs of zij hun werk goed doen.

Reactie Alpha Ventilatie:

Beste Bob,

Bedankt voor je uitgebreide reactie en feedback, daar kunnen we wat mee. Goed om te horen dat het probleem nu is opgelost :).

Marlon van Alpha Ventilatie

J. Kanaar

Een hele goeie ervaring

Finn

Top service, hele aardige man ilias en abeantwootde alle vragen liet netjes zien wat die heeft gedaan en was zeer vriendelijk!

Vandaag heeft Ilias bij mij de werkzaamheden verticht! Super gedaan! De vorige dag had ik hem net misgelopen en hij kwam vandaag extra langs om ons een nieuwe afspraak te besparen ! Super service zeer tevreden.

Geen!

Vincent

Zeer goed, snel een afspraak kunnen maken en de monteur kwam op tijd en was precies 2 uur bezig zoals van tevoren besproken was.

Duidelijk, goede afspraken die nagekomen worden en perfecte service.

Niks, alles verliep prima vond ik

Anoniem in Almere

De meneer van het bedrijf was op tijd, deed zijn werk snel en netjes.

Celine Blankers

Goede ervaring. Snel en vriendelijk!!

Heel snelle service en meedenken

Paul

Prettig contact, goede uitleg en de installateur was zeer beleefd en werkte netjes.

Flexibel, snelle reactie en er wordt zeer netjes gewerkt.

Wellicht de voorrijkosten prominenter benoemen. Het was voor mij nu zoeken toen ik wist of er voorrijkosten in rekening gebracht worden. Uiteindelijk is het prima opgelost door Alpha door 2 afspraken te plannen op 1 dag, waardoor de voorrijkosten komen te vervallen. Zeer netjes opgelost.