Deskundigheid
9.5/10
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Paaik

Vriendelijke jongeman. Goede adviezen en nette aflevering

Hij liet weten dat hij een kwartiertje later zou zijn. Dat is goede communicatie.

Fijn geholpen door Mert

Prettige manier van afspraak maken. Monteur kwam precies op de afgesproken tijd.
Werkzaamheden correct uitgevoerd.

Time management.

Misschien kunnen de foto’s gepresenteerd worden in een report/template formaat.
Nu ging het in dialoog met de monteur. (Zelf ben ik een ook een technicus maar hoe gaat de presentatie als men er niet bij is......)

Professioneel bedrijf met nette mensen. Reageren snel en ruimen de boel netjes op!

Heldere omschrijving en kosten.

Nvt

Arts

Fijn contact gehad met het inplannen van de installatie. Op de dag zelf was de ingeplande monteur plots ziek en moest er wat anders geregeld worden, de nieuwe monteur belde keurig om het toe te...

Telefonisch zeer snel een afspraak kunnen maken en fijn te woord gestaan. Tijdens het plaatsen van een nieuwe box en reinigen van de kanalen werden alle handelingen goed uitgelegd.

Nee ik ben erg tevreden

Henry

Prima service, fijne mensen en geweldige communicatie. Een mooie lean-werkende organisatie. Komen afspraken na.

Correcte informatie voorziening, goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk en meedenkend personeel.

Geen verbeterpunten. Houden zo!

Mijn ervaring was bijzonder goed

Bij het bestellen kundig advies.
Zeer snel met de planning
Vriendelijke installateur die alles uitlegde en verschil aan gaf met oude installatie.

Ramon

Op korte termijn afspraak kunnen maken, monteur ruim op tijd, vriendelijk en vlot. Tevreden.

Snelheid, prijs, monteur

Ik moest zelf naderhand met stofzuiger gevallen stof van de grond zuigen, geen ramp maar wel net even extra service.

Ondanks dat ik het resultaat nog niet kan meten, ben ik goed geholpen, vriendelijke monteur.

Catharina

Very easy to book, good results and friendly handymen (Younes).

Showing the pictures is a nice way to get confirmation that the service has been successfully executed