Reactiesnelheid inplannen afspraak
9.5/10
Deskundigheid
Resultaat onderhoud en/of reiniging
9.5/10

Goede, snelle en vakkundige service!

Goed advies en snelle service.

Zeer makkelijk om online te reserveren. Ook veel keuze in dagen en tijden, zelfs op korte termijn. Zaterdag optie is heel fijn.
De persoon die hier de schoonmaak kwam doen, was bekwaam, snel...

Zie boven

Sami

Gebeld voor advies over mijn wtw, netjes te woord gestaan door een vriendelijke medewerker. Vervolgens snel afspraak kunnen maken voor onderhoud.

snel en vriendelijk

nee

Top service.

Zeer deskundige monteurs.

Geen.

Super vriendelijke en nette mensen. Ik ben zeer tevreden!

contact met de mensen

Mick

Vandaag een afspraak gehad voor vervanging ventilatiebox en reiniging kanalen. De monteur komt binnen met een alles in 1 pakket doos met daarop afgebeeld een ventilatiebox afstandsbediening en 4...

Vriendelijke monteur.

Reactie Alpha Ventilatie:

Beste Mick,

Allereerst bedankt voor uw uitgebreide reactie. Wij waarderen uw mening en reageren graag op uw feedback:

Het pakket wat u besteld heeft is exclusief zenders en ventielen, zenders en ventielen bieden wij optioneel aan omdat niet iedereen de wens heeft deze af nemen gezien dit een meerprijs met zich mee brengt.

Dit hebben wij transparant op de website beschreven en in uw afspraakbevestiging d.d. 15-6-2018 staat ook het volgende vermeld: "Extra’s:
Let op, in het pakket wat u heeft gekozen zit geen RFT zender. Dit is optioneel en kost € 60,- extra."

U geeft aan dat andere bedrijven dit wel leveren, daar betaalt u dan ook extra voor. Dit geldt ook bij ons. In het geval u bij ons een alles-in-één pakket (reinigen + vervangen + Itho CVE-S + RFT Zender + 4 Ventielen) afneemt komt dit neer op € 491,-.

U heeft de dienst: "reinigen + vervangen + Itho CVE-S" besteld. Hiervoor geldt de standaardprijs, namelijk €395,-. Indien de wens is om een RFT zender of ventielen te nemen, kunt u dit op voorhand bestellen, maar u kunt dit eventueel ook op locatie bij de monteur aangeven.

Daarnaast heeft u op locatie gekozen om toch een andere dienst af te te nemen. Dit heeft u tijdens aanvang van het werk overlegd met de monteur en op voorhand akkoord gegeven (zie ook op onze website onder het kopje "tarieven"). Wij zijn hier flexibel mee omgegaan, om zo aan uw wensen te kunnen voldoen.

Wij vinden het vervelend dat u ondanks onze inzet en flexibiliteit alsnog met een ontevreden gevoel achter bent gebleven.

Marlon van Alpha Ventilatie

Arjan

Op zondag online een afspraak gemaakt, maandag gebeld om de afspraak te bevestigen en een week later was de MV geïnstalleerd. Duidelijke communicatie over de prijs.

Goede communicatie, snelle service, vriendelijke en deskundige installateur

Montanari

Snel afspraak kunnen maken. Goede uitleg voor het schoonmaken. Netjes gewerkt.

Goede communicatie. En word netjes gewerkt.
Super blij mee 👍🏼

Goed en snel. Echter afwerking van de ventilator op de buizen kan veel beter. Nu geplakt met duck tape. Ziet er slordig en afgeraffeld uit.

Snel een afspraak