Reactiesnelheid inplannen afspraak
Deskundigheid
Resultaat onderhoud en/of reiniging

Klant in Amsterdam

Goed advies en installatie door zeer vakkundige en vriendelijke monteur. Nieuwe systeem is super stil.

Duidelijk product, dat overeenkomt met wat beloofd werd.

Door file vertraging kan gebeuren maar door de monteur netjes gebeld dat het wat later werd.
Vriendelijke monteur die zijn werk netjes en zorgvuldig heeft gedaan.
Derhalve zeer tevreden...

Prijs ca. Kwaliteit

Nee ben zeer tevreden

John Dellevoet

Na onbetrouwbare ervaringen met Feenstra kwam ik via de Google bij Alpha uit. Wat een verademing. Zeer correct te woord gestaan. Afspraken e.d. nog eens duidelijk dezelfde dag per mail bevestigd....

Zowel de klantenservice als de monteur waren echt top. Vriendelijk, klantgericht en deskundig.

Overall goed en snel geholpen. Telefonisch werd alles goed uitgelegd, binnen 3 dagen al af kunnen spreken. De email die ik vervolgens kreeg stond alles nog eens duidelijk uitgelegd. De monteur super...

Vriendelijk monteur. Niet klagen, zeuren etc. 'Gewoon' goed zijn werk gedaan. Daarnaast van aanvang, snel geholpen.

Monteur was een uur later dan afgesproken tijdstip. Ik moest zelf bellen om te vragen waar hij bleef en of hij nog wel kwam. Kleine moeite om even te bellen dat het wat later wordt. Telefonisch en email mag wel wat persoonlijker door een naam te noemen/vermelden. Ik heb de betaling gepind maar zou toch wel graag een factuur willen ontvangen.

Reactie Alpha Ventilatie:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw feedback, wat de factuur betreft, deze ontvangt u zeker nog van ons. Ik zie dat u de dienst gister van ons heeft ontvangen. Het is gebruikelijk dat wij gemiddeld 2 dagen na levering van de dienst de factuur per mail toesturen. Deze zal in uw geval dus nog volgen.

Het is leuk om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen als klant!

G.P.E.H. Schütz

Monteur Momaire heeft op zéér klantvriendelijke en professionele wijze mijn ventilatie kanalen gereinigd en de 18 jaar
oude mechanische ventilatie unit vervangen door MVBOX CVE RFT ECO-S

Hr. Hamid Rezaie, heeft mij bij de intake goed ingelicht wat mij te wachten stond.

Keep going on op deze wijze: Hoort zegt het voort is de beste reclame!!!!

Verhoog

Vandaag is onze mechanische ventilatie vervangen en zijn de kanalen gereinigd. Afspraak was eenvoudig en vlot gemaakt.
De monteur (Abdel) was op tijd, zeer vriendelijk en onze ventilatie...

Vlot, vriendelijk en vakkundig.

Heb ik niet

Telefonisch prettig contact gehad met een medewerker en binnen een paar dagen een passende offerte voor een nieuwe Itho WTW-unit, ter vervanging van de oude. Voordeel t.o.v. de concurrentie is dat...

Vriendelijk personeel, zowel de monteurs als aan de telefoon. Bereid om mee te denken en meerwerk te verrichten, zoals extra aanvoerpunt aanbrengen t.b.v. WTW-ventilatie.

Indien een model WTW niet op voorraad is en een lange levertijd kent (zoals bij de Itho laagbouw WTW-unit), zeg dat dan gewoon, i.p.v. een hoogbouw leveren met de verkeerde stekker. Het is aan de klant om te bepalen of dat in orde is.

Michael

Bijzonder content met deze firma, keurig op tijd. Bijzonder prettige monteur, alles is grondig schoongemaakt. Daarnaast was de monteur niet alleen zeer correct en ging uiterst netjes te werk maar...

Perfecte en snelle reactie op mails en overige communicatie, snelle service. Correct en keurig personeel. Alles is grondig schoongemaakt en netjes achtergelaten. Vakbekwaam is zeker een term welke past bij deze firma.

absoluut geen.

mike

Fantastische firma, mijn complimenten. Correct snelle communicatie uiterst vriendelijk. En komen hun afspraken na. Zeer tevreden

Correct, zeer vriendelijk aan de telefoon.
Snelle service en communicatie, vakbekwame monteur, uiterst correct en vriendelijk. Bijzonder prettige persoonlijkheid.

Absoluut geen

van der Reijden

Snelle service, aardige monteur, goede uitvoering werkzaamheden

Via zoek zoekmachine gevonden, duidelijk overzicht