Deskundigheid
Resultaat onderhoud en/of reiniging
9.5/10
9.5/10
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Netjes gewerkt met goede uitleg werkzaamheden

Jeroen van Netten

Een afspraak was snel gemaakt en werd keurig nagekomen. Afspraken kunnen ook op zaterdag. Beleefde monteur. Fijn dat foto's van de oude en de nieuwe situatie werden getoond.

Op zaterdag afspreken behoort tot de mogelijkheden, zonder toeslag.

Op de website kun je een datum en tijdstip voor een afspraak kiezen. De gekozen optie bleek niet mogelijk. Vervolgens werd wel snel contact opgenomen voor het maken van een nieuwe afspraak.

Jansen van jorksveld

Snel en zeer vriendelijk en kundig personeel. Bij aankomst al vriendelijk.

Ja moetsten wat dingen gewijzigd worden. Direct gedaan super ttevreden. Zelf de rommel werd netjes op heruimd.top

Gewoon door gaar zoals jullie bezig zijn.

Marja

Monteur kwam netjes optijd. Medewerker Alpha Ventilatie werkte netjes en was zeer correct in de omgang. Advies en kundigheid dik in orde. Algemene beoordeling over Alpha Ventilatie dus wat mij...

Ilse van Gastel

Fijne monteur, die op tijd belde om aan te geven dat hij iets later kwam door drukte op de weg. Ben erg blij met mijn nieuwe ventilatiesysteem. Het is nu stil in huis. Heerlijk.

Klantvriendelijk en snel

J. Biesheuvel

Vriendelijk personeel, zowel degene aan de telefoon als de monteur die in huis kwam. Er is goed met ons meegedacht en het resultaat is naar wens.

Flexibel

Positief! We zijn ook blij met het geïnstalleerde systeem!

Keurige jongen die alles zorgvuldig geïnstalleerd en uitgelegd heeft! Hij belde ook netjes op dat het werk bij de vorige klant uitliep, waardoor hij bij ons een uurtje later zou zijn.

Het planningssysteem via de website bleek niet te werken. Dat was voor de klant echter niet zichtbaar. Het inplannen gaf bij ons dus enige onduidelijkheid, omdat wij dachten een concrete afspraak gemaakt te hebben en in afwachting waren van de komst van Alpha Ventilatie, terwijl dat dus niet het geval was.

Duidelijk en komt afspraken goed na. Aan te bevelen

Expert op het gebied van ventilatie. Dit was te merken tijdens de afspraak.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Dirkse

Gebeld voor een reiniging, kon meteen de volgende dag. Super geregeld.

Makkelijk en snel